کشف حیوانات غیرمجاز در بازار آبزیان نواب

۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۴۵۱۲

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران از کشف و ضبط تعدادی ازگونه‌های حیات وحش در بازار خرید و فروش آبزیان نواب در گشت و پایش ماموران یگان حفاظت این اداره طی دیروز و امروز (۶و۷ اسفندماه) خبر داد. مسعود زندی با اعلام این خبر گفت: در دو روز گذشته، ماموران یگان حفاظت این اداره درعملیات گشت و پایش مراکز خرید و فروش حیوانات در تهران موفق به کشف و ضبط تعداد ۵۰ لاک پشت گوش قرمز، ۹ لاک‌پشت غیر بومی، دو سمندر، دو بلبل خرما، یک مرغ مینا و ۹ عدد انواع دیگر پرندگان شدند.

او افزود: همزمان با ایام پایانی سال و در جهت انجام وظایف ذاتی محیط زیست و اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی معاونت محیط زیست طبیعی و یگان حفاظت سازمان، جدیت دربرخورد با هرگونه خرید و فروش و نگهداری حیوانات و تعدد پایش بازارهای خرید و فروش حیوانات و آبزیان در شهر تهران بیشتر شده و گونه‌های کشف شده برای انجام اقدامات کنترلی به مرکز نگهداری حیات وحش پارک پردیسان منتقل شده‌اند یا درحال انتقال است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف محیط زیستی به ویژه در ایام پایانی سال موضوع را بلافاصله با تلفن گویای ۱۵۴۰ به محیط زیست استان تهران اطلاع دهند.

 

ارسال نظر