تیم ویژه مجلس شنبه به چنارمحمودی اعزام می‌شود

۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۴۸۰۰
تیم ویژه مجلس شنبه به چنارمحمودی اعزام می‌شود

نایب‌رییس کمیسیون بهداشت مجلس از اعزام تیمی ویژه از این کمیسیون به همراه جمعی از نمایندگان به روستای چنارمحمودی در شنبه پیش رو خبر داد.

محمد حسین قربانی در تشریح نشست سه‌شنبه، 16 مهرماه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی که به منظور بررسی موضوع ابتلای تعدادی از اهالی روستای چنارمحمودی به ویروس ایدز با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، گفت: با توجه به دستور دکتر لاریجانی، رییس مجلس به کمیسیون بهداشت و درمان به عنوان کمیسیون تخصصی برای بررسی موضوع نشستی را با حضور وزیر و معاونان و برخی از اعضای کمیسیون اجتماعی، امنیت ملی و مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری، دستگاه‌های نظارتی، امنیتی، استاندار استان و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار کردیم. نایب‌رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست مسائل را مطرح و راهکارهایی پیشنهاد و تصمیماتی گرفتیم که در نهایت مقرر شد شنبه تیمی ویژه از کمیسیون به همراه جمعی از نمایندگان برای بررسی میدانی موضوع در روستای چنارمحمودی حضور یابند.

او ادامه داد: مسائلی که برای استان چهارمحال و بختیاری پیش آمد به عنوان بحث ملی برای کشور مطرح است و تنها مربوط به نمایندگان استان نیست به همین دلیل تمامی حوزه‌های مختلف حاکمیت امروز در این نشست برای بررسی موضوع حاضر شدند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس دهم، به خانه ملت گفت: به عنوان فردی که در حوزه تقنین، متولی سلامت کشور هستم از تمامی مردم روستای چنارمحمودی عذرخواهی می‌کنم، تاکید ما بسیج تمامی امکانات برای تامین سلامت روان و ارایه امکانات به آنهاست البته این اطمینان را به مردم می‌دهیم که بیماری HIV مانند سایر بیماری‌ها بوده و مبتلایان می‌توانند مانند فردی عادی به امور روزمره و روند درمانی خود بپردازند.

 

ارسال نظر