وزیر بهداشت: تمام پس گردنی‌ها را به دولتی‌ها می‌زنند

۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۴۲۸۰
وزیر بهداشت:  تمام پس گردنی‌ها را به دولتی‌ها می‌زنند

وزیر بهداشت گفت: این روزها تمام پس گردنی‌ها را به دولتی‌ها می‌زنند و دولت شبیه بچه زن‌بابا شده است و به دیگران هیچ دردی وارد نمی‌شود.

حسن قاضی‌زاده هاشمی افزود: باید توجه داشت درباره برخی مشکلات پیشرفت‌های بسیاری نسبت به گذشته داشته‌ایم. به عنوان مثال یکی از مشکلات امروز ما کمبود پزشک متخصص زن رادیولوژیست است اما در گذشته در شهرستان محل سکونت ما تا انتهای دوره دبستانم تنها یک پزشک در فریمان داشتیم. امروز در بازدید از بیمارستان سجادیه تربت‌جام شاهد این هستیم که پزشک فوق تخصص اطفال وجود دارد که عمل‌های سنگین هم صورت می‌گیرد. چهل سال از انقلاب می‌گذرد و اتفاقات خوبی افتاده است و باید خدا را شکر کرد البته خرابکاری‌هایی هم داشته‌ایم، درکنار دستاوردهای انقلاب باید خرابکاری‌ها را هم بگوییم تا عبرت و پیشگیری شود و دیگر تکرار نشود.

او اظهارکرد: در دوره‌های گذشته نظیر سال‌های ۹۰ و ۹۱ نیز در تحریم بوده‌ایم و هنرهایمان برای دور زدن تحریم‌ها را در آن دوره استفاده کرده‌ایم و طی این مدت دشمنان با جاسوس‌هایشان این راهکارها را شناسایی کرده‌اند و باید راه‌های جدیدی بیابیم و این مساله بدون هزینه هم نخواهد بود.

هاشمی ادامه داد: مدیریت کردن کشور طی ماه‌ها و سال آینده بسیار سخت است و چه بخواهیم و چه نخواهیم دنیا از امریکا می‌ترسد و اروپا در مقابل امریکا اصلا عددی نیست. چین به این بزرگی می‌گوید ابتدا رییس‌جمهورمان از ترامپ خل و چل باید اجازه بگیرد تا بتوانیم با ایران همکاری کنیم. ظرفیت اقتصادی هیچ کشوری در دنیا نمی‌تواند با امریکا برابری کند و همچنین در منطقه هم با رذل‌ترین انسان‌ها امروز درگیر هستیم.قاضی‌زاده هاشمی افزود: دولت و تمام نظام درگیر یک جنگ اقتصادی است و اگر کسی بگوید هیچ آسیبی نمی‌بینیم دروغ می‌گوید. مگر می‌شود در جنگ و دعوا انسان آسیب نبیند؟ اما باید تدبیر کنیم که این آسیب‌ها به حداقل برسد و بهانه نیز دست آنها ندهیم بنابراین ما درگیر یک جنگ هستیم و اگر به روی خودمان نمی‌آوریم، علت دیگری دارد و نمی‌خواهیم دشمن شاد شود.

 

ارسال نظر