جزئیات توزیع سبد غذایی نیازمندان و محرومان

۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۰:۰۳:۲۱
کد خبر: ۱۳۰۹۳۵

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هیچ یک از مدیران صندوق‌های بازنشستگی و تامین اجتماعی مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان نمی‌شوند.

انوشیروان محسنی بندپی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مورد قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان و اجرای آن در زیر مجموعه‌های وزارتخانه و خود وزارت تعاون، تابع قانون هستیم و به سازمان‌های وابسته اعلام کردیم که این مصوبه قانونی را اجرایی کنند.

او با اشاره به اینکه اجرای مصوبه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر سازمان‌های مربوط آغاز شده است، گفت: در برخی از قسمت‌ها قبل از اعلام اجرای مصوبه افراد مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان کناره‌گیری کردند و سایر افراد نیز در همان بازه زمانی جابه‌جا می‌شوند. محسنی بندپی تأکید کرد: هیچ یک از مدیران اعم از مدیران و روسای صندوق بازنشستگی کشوری، تأمین اجتماعی، بهزیستی و دیگر زیرمجموعه‌ها مشمول این قانون نمی‌شوند اما در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دو معاون در معاونت‌های تعاون و روابط کار بودند که بلافاصله از سمت خود کناره‌گیری کردند. سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد توزیع بسته‌های غذایی میان نیازمندان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نیز اظهار داشت: این اقدام از سوی دولت همانند گذشته در حال انجام است و ۱۱ میلیون نفر از افراد شناسایی شده‌اند و مددجویان تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی این بسته‌ها را دریافت می‌کنند.

او با اشاره به اینکه در مورد توزیع بسته‌های غذایی بین تمام آحاد جامعه و میزان اعتبار آن هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده ایم افزود: این موضوع از طریق تیمی متشکل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه در دست بررسی است و پس از نهایی شدن از طریق سازمان برنامه و بودجه اعلام می‌شود.

 

ارسال نظر