ثبت‌نام از متقاضیان کسر خدمت‌های جدید سربازی در دقایق آخر

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۰۰۲
ثبت‌نام از متقاضیان کسر خدمت‌های جدید سربازی در دقایق آخر

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام‌کنندگان برای بهره‌مندی از کسر خدمت‌های ایثارگری، رزمنده‌یی و آزادگی تاکید کرد: این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

موسی کمالی درباره آخرین آمار ثبت‌نام‌کنندگان برای بهره‌مندی از کسر خدمت‌های ایثارگری، آزادگی و رزمندگی اظهار کرد: امروز دهم دی‌ماه آخرین مهلت ثبت‌نام برای بهرمندی از کسر خدمت‌ها بود که برابر آمارها تا صبح امروز بیش از ۳۲۵هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کردند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان ساعت اداری امروز این آمار به ۳۴۰ هزار نفر برسد. او با بیان اینکه این ۳۴۰ هزار نفر، تعداد رزمندگان است، اظهار کرد: ممکن است برخی از افراد دارای دو فرزند باشند که آمار قطعی بعد از انجام بررسی‌ها اعلام خواهد شد.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح، درباره اینکه آیا امکان تمدید این مهلت وجود دارد یا خیر؟ گفت: ‌خیر هیچ برنامه‌یی برای تمدید ثبت‌نام تا پایان امسال وجود ندارد و افرادی که به هر دلیل نتوانسته‌اند در این طرح ثبت‌نام کنند، دیگر تا پایان امسال امکان ثبت‌نام ندارند.

کمالی درباره اینکه ممکن است در سال آینده فرصتی برای ثبت‌نام به این افرد داده شود؟ گفت: احتمالا در سال آینده زمانی برای ثبت‌نام افراد جامانده داده خواهد شد، اما اگر این فرصت داده شود، فرصتی هم داده خواهد شد که برخی افراد اطلاعات خود را تصحیح کنند.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه عملیات راستی‌آزمایی اطلاعات آغاز شده، گفت: از عصر امروز اقدامات اجرایی برای تشخیص ۲۰ هزار نفر نخست در سال ۹۵ آغاز خواهد شد تا به این ترتیب این افراد به زودی کسر خدمت‌های خود را دریافت کنند. کمالی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه احتمال افزایش ساعت مراکز پلیس+۱۰ وجود دارد یا خیر؟ گفت: چنین موضوعی هنوز اعلام نشده، اما تمام دفاتر پلیس+۱۰ موظف هستند تا آخرین نفر حاضر در دفاتر را ثبت‌نام کنند و سپس به کار خود پایان دهند.

 

ارسال نظر