اهدای تندیس جشنواره گرجستان به «کاغذ رنگی» ایرانی

۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۶۶۰
اهدای تندیس جشنواره گرجستان به «کاغذ رنگی» ایرانی

تندیس و لوح تقدیر جشنواره بین‌المللی موسیقی «پرخولی» و فولکلور آرت سال ۲۰۱۷ گرجستان به گروه موسیقی «کاغذ رنگی» از ایران اهدا شد.

به گزارش ایسنا، «کاغذ رنگی» به سرپرستی «شهریار بلوچستانی» و با مدیریت «مرجان کیانی» به نمایندگی از ایران ۲۸خرداد ماه جاری(۱۸ژوئن ۲۰۱۷) در جشنواره بین‌المللی موسیقی«پرخولی» و فولکلور آرت سال ۲۰۱۷گرجستان با اجرای قطعاتی از آلبوم موسیقی «آبی» و با پیام صلح و دوستی روی صحنه رفت و مورد استقبال مردم گرجستان و دیگر کشورهای شرکت‌کننده در این جشنواره قرار گرفت.

از طرف برگزارکنندگان جشنواره بین‌المللی موسیقی «پرخولی» و فولکلور آرت سال ۲۰۱۷ گرجستان، لوح تقدیر و تندیس این جشنواره به گروه موسیقی «کاغذ رنگی» از ایران اهدا شد.

گروه موسیقی«کاغذ رنگی» به سرپرستی«شهریار بلوچستانی» در سال ۱۳۹۲ با هدف پرورش خلاقیت و استفاده از استعدادهای ذاتی کودکان و نوجوانان از طیف سنی 4 تا 13سال در شهر اصفهان تاسیس شد.

«شهریار بلوچستانی» سرپرست گروه موسیقی«کاغذ رنگی» درباره خصوصیت بارز این گروه معتقد است که از هیچ ساز ملودی ‌جز طنین و نفس خود بچه‌ها استفاده نمی‌شود و خالص و ناب است. موسیقی را کودکان اجرا می‌کنند اما کودکانه نیست. قطعات از نوع 2تا 4خطی طراحی شده‌اند و از تنبک برای ارائه ریتم در ایجاد گروه موسیقی«کاغذ رنگی» استفاده شده است.

اعضای گروه موسیقی«کاغذ رنگی» در جشنواره بین‌المللی موسیقی فولکلور گرجستان عبارتند از: شهریار بلوچستانی سرپرست، مدیر هنری، خواننده و نوازنده تنبک، مرجان کیانی مدیر گروه، متین جانقربان نوازنده تنبک، بردیا بلوچستانی نوازنده تنبک، بردیا رحیمی‌مقدم نوازنده تنبک و پیانو، بامداد شفیعیان نوازنده تنبک، آرش رحیمی نوازنده تنبک، محمدمتین امامی نوازنده تنبک، آرین صابوری‌نیا خواننده، آدرینا رزاقی خواننده و همراهان: سیدامیرحسین بشارتفر، سپهر محمدتقی شیرازی، آریانا باقری طادی و پارسا ضیایی.

 

ارسال نظر