اتاق اصناف؛ عضو کارگروه رونق تولید شد

۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۳۳۷۴

رییس اتاق اصناف ایران گفت: با ابلاغ معاون اول رییس‌جمهور به وزرای کشور و استانداران اتاق‌های اصناف به عنوان عضو رسمی کارگروه ویژه «رونق تولید» انتخاب شدند.

سعید ممبینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری اتاق اصناف ایران، گفت: طی درخواست اتاق اصناف ایران و موافقت و ابلاغ نامه اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور به وزرای کشور و صنعت، معدن و تجارت، اتاق‌های اصناف به عنوان عضو رسمی کارگروه ویژه «رونق تولید» انتخاب شدند.

 او افزود: خانواده بزرگ اصناف طی ۴۰ سال گذشته تا به امروز در سخت‌ترین شرایط یار و سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است و تلاش خواهیم کرد در این روزهای سخت که دشمن به دنبال خدشه وارد کردن به اقتصاد ایران است مانع از محقق شدن این امر شوم و شیطانی شویم.

او اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال‌جاری به عنوان رونق تولید، نقش و جایگاه تشکل‌های صنفی کشور به عنوان بزرگ‌ترین نهاد عمومی غیردولتی در تحقق این خواسته مهم است از دولت درخواست حضور اثر گذار اتاق اصناف ایران و بهره‌گیری استانداران و فرمانداران در تصمیم‌گیری‌های اقتصادی و اجرای مقابله با تحریم و مشارکت اقتصادی را کردیم، چرا که معتقد هستیم حوزه اصناف، نقش کلیدی در رشد و پویایی کسب و کار بازار دارد.

ممبینی افزود: در روزهای گذشته با ابلاغ نامه اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور به وزرای کشور و صنعت، معدن و تجارت، اتاق‌های اصناف به عنوان عضو رسمی کارگروه ویژه رونق تولید انتخاب شدند و این امر گامی مهم در تحقق شعار سال ۱۳۹۸ است.

 

ارسال نظر