اسامی هیات رییسه منتخب 33 اتاق

۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۰:۴۰:۰۸
کد خبر: ۱۴۳۲۸۳
اسامی هیات رییسه منتخب 33  اتاق

تعادل |

انتخابات اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور یازدهم اسفند 97 برگزار شد. اما پرونده انتخابات هیات ‌رییسه 33 اتاق سرانجام در سال 98 بسته شد. حال براساس اعلام معاونت استان‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اسامی اعضای هیات رییسه اتاق‌ها برای 4 سال آینده منتشر شد. براساس فهرست منتشر شده، 33 اتاق در بدنه بخش خصوصی اعضای هیات نمایندگان خود را شناختند، اما تنها اتاقی که انتخاب آن با اختلال همراه و لغو شد، «اتاق بندرعباس» است که قرار است خردادماه برگزار شود تا پرونده نهمین دوره از انتخابات اتاق‌ها بسته و ماموریت اتاق‌های هشتم به پایان برسد. «تعادل» در این گزارش به معرفی اعضای منختب هیات رییسه اتاق‌های سراسر پرداخته است.

اسامی هیات رییسه اتاق‌ها

اتاق آبادان: چه کسانی توانستند به «اتاق آبادان»، راه یابند؟ نتایج رای‌گیری‌ها نشان می‌دهد، غلامرضا اکبری‌زاده، توانسته با رای حداکثری اعضا، سکان رهبری این اتاق را به دست گیرد. در ادامه محمد صادق جوهری، به عنوان نایب‌رییس اول و احمد زارعی، به عنوان نایب‌رییس دوم انتخاب شدند. همچنین اسدالله کردزنگنه، به عنوان خزانه‌دار و محسن براتی، به عنوان منشی اتاق آبادان هم موفق شدند به هیات رییسه اتاق آبادان راه یابند.

اتاق اراک: منوچهر توسطی چهره‌ای است که از سوی اعضا به عنوان رییس«اتاق اراک» برگزیده شده است. همچنین حامد امینی مصلح آبادی به عنوان نایب‌رییس اول و عماد مردانی نیز به عنوان نایب‌رییس دوم به این اتاق راه یافتند. از دیگر افراد راه یافته به هیات رییسه این اتاق می‌توان به ابوالفضل بابایی به عنوان خزانه‌دار و مجتبی جلالوندی به عنوان منشی اتاق اراک، اشاره کرد.

اتاق اردبیل: براساس نتایج انتخابات «اتاق اردبیل»، فردی که توانست بر کرسی ریاست این اتاق تکیه بزند، حسین پیرموذن است و بهروز پورسلیمان به عنوان نایب‌رییس اول و عیسی شاهی زارع به عنوان نایب‌رییس دوم انتخاب شدند. همچنین براساس نتایج رای‌گیری در این اتاق، عبدالرضا بیگناه به عنوان خزانه‌دار و حسین وثوقی ایرانی به عنوان منشی اتاق اردبیل به هیات رییسه راه یافتند.

اتاق ارومیه: براساس رای صورت گرفته در «اتاق ارومیه»، فردی که توانست با کسب رای بالا عنوان رییس انتخاب شود، حسن انتظار است. همچنین براساس نتایج رای‌گیری، محمدرضا رستمی به عنوان نایب‌رییس اول و احمد دلیری به عنوان نایب‌رییس دوم به هیات رییسه اتاق ارومیه راه یافتند. در نهایت براساس رای صورت گرفته، کاظم مرتاض به عنوان خزانه‌دار و بهنام تاج الدینی به عنوان منشی اتاق ارومیه انتخاب شدند.

اتاق اصفهان: اما نتایج «اتاق اصفهان» حکایت از این دارد که مسعود گلشیرازی فردی است که توانسته با کسب بالاترین رای ماخوذه بر صندلی ریاست این اتاق تکیه بزند. همچنین براساس نتایج رای‌گیری، بهرام سبحانی به عنوان نایب‌رییس اول و حمیدرضا قلمکاری به عنوان نایب‌رییس دوم انتخاب شوند. از دیگر افراد راه یافته به هیات رییسه اتاق اصفهان می‌توان به سید رسول رنجبران به عنوان خزانه‌دار و فرشته امینی به عنوان منشی، اشاره کرد.

اتاق اهواز: نتایج به دست آمده از انتخابات «اتاق اهواز» نیز نشان می‌دهد، شهلا عموری به عنوان رییس، سید سلطان حسینی امین به عنوان نایب‌رییس اول و سیروس عبیاوی به عنوان نایب‌رییس دوم انتخاب شدند. همچنین علی حمولی طرفی به عنوان خزانه‌دار و مهدی رحیمی به عنوان منشی توانستند با کسب رای اعتماد اعضا به هیات رییسه این اتاق راه یابند.

اتاق ایلام: نتایج انتخابات «اتاق ایلام» نیز حاکی از این است که شعبان فروتن توانسته با کسب رای اعتماد اعضا بر کرسی ریاست تکیه بزند. همچنین عدنان کرمی نسب به عنوان نایب‌رییس اول و موسی فاطمی راد به عنوان نایب‌رییس دوم به هیات رییسه راه یافتند. از دیگر افراد منتخب هیات رییسه می‌توان به مجتبی غیابی به عنوان خزانه‌دار و نصرت‌الله لارتی به عنوان منشی، اشاره کرد.

اتاق بجنورد: نتایج رای در «اتاق بجنورد»، نیز نشان می‌دهد، محمد صمدی به عنوان رییس، سعید پورآبادی به عنوان نایب‌رییس اول و سیدعلی شریعت به عنوان نایب‌رییس دوم انتخاب شدند. همچنین علی محمد جاجرمی به عنوان خزانه‌دار و اشکان کاویانی به عنوان منشی اتاق بجنورد انتخاب شدند.

اتاق بوشهر: اما خورشید گزدرازی به عنوان یک منتخب زن توانسته با کسب رای اعتماد اعضا بر کرسی ریاست در «اتاق بوشهر» تکیه بزند. «حسین باباخانی به عنوان نایب‌رییس اول، مختار قاسمی به عنوان نایب‌رییس دوم، عبدالرسول ابراهیمی به عنوان خزانه‌دار و امیر شهریاری به عنوان منشی» از دیگر افراد راه یافته به این اتاق هستند.

اتاق بیرجند: همچنین نتایج رای‌گیری در «اتاق بیرجند» نشان از این دارد که محسن احتشام به عنوان رییس، علی اکبر فرامرزی به عنوان نایب‌رییس اول و محمدمحسن موهبتی زهان به عنوان نایب‌رییس دوم شدند. علیرضا خامه زر به عنوان خزانه‌دار و خالد اکبری آواز هم به عنوان منشی به هیات رییسه این اتاق راه یافتند.

اتاق تبریز: اما «یونس ژائله سعدآباد» مالک و سرمایه‌گذار شرکت شیرین عسل چهره شناخته شده‌ای که توانسته با کسب رای حداکثری بر کرسی ریاست «اتاق تبریز» بنشیند. ابوالفتح ابراهیمی به عنوان نایب‌رییس اول و عباس کمالی به عنوان نایب‌رییس دوم هم توانستند به هیات رییسه راه یابند. در ادامه، محمود ابراهیمی به عنوان خزانه‌دار و رضا کامی به عنوان منشی اتاق تبریز انتخاب شدند.

اتاق تهران: اما چه کسانی توانستند به «اتاق پایتخت» راه یابند؟ براساس نتایج رای‌گیری، مسعود خوانساری توانست با رای حداکثری اعضا، سکان رهبری این پارلمان را به دست گیرد. علا میرمحمد صادقی هم به عنوان نایب‌رییس اول و محمد اتابک به عنوان نایب‌رییس دوم انتخاب شدند. برای تصدی پست منشی هیات رییسه اتاق تهران، سیده فاطمه مقیمی تنها نامزدی بود که موفق شد به عنوان منشی به هیات رییسه راه یابد. «ناصر ریاحی» هم برای پست خزانه‌دار و حضور در هیات رییسه اتاق تهران انتخاب شد.

اتاق خرم آباد: نتایج رای‌گیری در «اتاق خرم آباد»، نشان از این دارد که حسین سلاح ورزی، نائب رییس فعلی اتاق ایران توانسته با رای اعتماد اعضا بر کرسی ریاست این اتاق تکیه بزند. همچنین محمد خاکی به عنوان نایب‌رییس اول و احسان دارایی به عنوان نایب‌رییس دوماز جمله افراد راه یافته به هیات رییسه اتاق خرم آباد هستند. در ادامه احسان ناصر به عنوان خزانه‌دار و ابراهیم اسفندیاری نیز به عنوان منشی اتاق خرم آباد انتخاب شدند.

اتاق خرمشهر: در ادامه نتایج اعلام شده، هانی فیصلی به عنوان رییس، سید مصطفی موسوی به عنوان نایب‌رییس اول مرتضی جزایری اصل به عنوان نایب‌رییس دوم در انتخابات «اتاق خرمشهر»، برگزیده شدند. طاهر سلیمانی به عنوان خزانه‌دار و عبود طیبی به عنوان منشی از دیگر منتخبین بودند که با رای اعضا به هیات رییسه اتاق خرمشهر راه یافتند.

اتاق رشت: همچنین براساس نتایج انتخابات، هادی تیزهوش تابان به عنوان رییس، حجت نقاش زادگان رشتی به عنوان نایب‌رییس اول، سامان نظری معافی به عنوان نایب‌رییس دوم، علیرضا صنعت کار به عنوان خزانه‌دار و علیرضا آقازاده به عنوان منشی «اتاق رشت» انتخاب شدند.

اتاق زاهدان: براساس نتایج اعلام شده از انتخابات اتاق زاهدان، عبدالحکیم ریگی میرجاوه به عنوان رییس، امان‌الله شهنوازی به عنوان نایب‌رییس اول غلام سرور نوتی زهی به عنوان نایب‌رییس دوم، محمد خدابخشی کنگان به عنوان خزانه‌دار محمدعلی نشاطی به عنوان منشی اتاق زاهدان انتخاب شدند.

اتاق زنجان: اما براساس نتایج به دست آمده، غلامحسین جمیلی با جلو زدن از رقبای خود توانست به عنوان رییس اتاق زنجان انتخاب شود. علی یگانه فرد به عنوان نایب‌رییس اول، محمود ضرابی به عنوان نایب‌رییس دوم، سیدعلیرضا حجازیان به عنوان خزانه‌دار و محسن عطاییان به عنوان منشی اتاق زنجان انتخاب شدند.

اتاق ساری: براساس نتایج انتخابات «اتاق ساری» نیز، عبداله مهاجر دارابی به عنوان رییس، محمد چلنگری به عنوان نایب‌رییس اول، رضا رستمی به عنوان نایب‌رییس دوم، علی تقی پور به عنوان خزانه دار، فردین غلامپور به عنوان منشی اتاق ساری انتخاب شدند.

اتاق سمنان: همچنین براساس نتایج اعلام شده، «علی اصغر جمعه ای» به عنوان رییس، حمید علوی به عنوان نایب‌رییس اول مسعود اعوانی به عنوان نایب‌رییس دوم، عبدالحمید دربانیان به عنوان خزانه دار، محمود نجفی سهی به عنوان منشی «اتاق سمنان» انتخاب شدند.

اتاق سنندج: سید کمال حسینی به عنوان رییس، محمد هلاکو به عنوان نایب‌رییس اول، فاروق کیخسروی بابامیری به عنوان نایب‌رییس دوم، ستار کشاورز به عنوان خزانه دار، بختیار صالحی به عنوان منشی اتاق سنندج در «اتاق سنندج» انتخاب شدند.

اتاق شهرکرد: اما براساس نتایج اعلامی، در اتاق شهرکرد نیز «آیت‌الله احمدی به عنوان رییس، مسعود ناصری بروجنی به عنوان نایب‌رییس اول، شهرام زارع فارسانی به عنوان نایب‌رییس دوم، حسین ایزدی بروجنی به عنوان خزانه دار، بهرام‌الله بخشی هفشجانی به عنوان منشی اتاق شهرکرد انتخاب شدند.

اتاق شیراز: اما چه کسانی به هیات رییسه «اتاق شیراز» راه یافتند؟ براساس نتایج رای‌گیری، جمال رازقی جهرمی به عنوان رییس محمدصادق حمیدیان جهرمی به عنوان نایب‌رییس اول و ابراهیم غلامزاده به عنوان نایب‌رییس دوم انتخاب شدند. درادامه نادر طیبی به عنوان خزانه‌دار و یلدا راهدار به عنوان منشی اتاق شیراز انتخاب شدند.

اتاق قزوین: همچنین در «اتاق قزوین» نیز، مهدی بخشنده به عنوان رییس، مهدی عبدیان به عنوان نایب‌رییس اول، محمدرضا ماشااللهی به عنوان نایب‌رییس دوم، منوچهر آزادمنش به عنوان خزانه دار، مصطفی عادلی فرد به عنوان منشی اتاق قزوین انتخاب شدند.

اتاق قم: نتایج رای‌گیری در «اتاق قم» نیز نشان می‌دهد، ابوالفضل خاکی به عنوان رییس، غلامحسین‌الله یاری به عنوان نایب‌رییس اول حسن آقاجانی به عنوان نایب‌رییس دوم، علیرضا راد به عنوان خزانه دار، علیرضا آرحیمی به عنوان منشی اتاق قم انتخاب شدند.

 اتاق کاشان: اما محمود تولایی چهره‌ای بودکه در انتخاب «اتاق کاشان» بر کرسی ریاست این اتاق تکیه زند و سیدعلی دیانت به عنوان نایب‌رییس اول، عبدالرحیم مفیدی بیدگلی به عنوان نایب‌رییس دوم، احمد فرهی به عنوان خزانه‌دار و سیدتقی حجازی به عنوان منشی اتاق کاشان انتخاب شدند.

اتاق کرج: اما رحیم بنامولایی در انتخابات «اتاق کرج» توانست بر کرسی ریاست بنشیند. در ادامه مصطفی هاشمی به عنوان نایب‌رییس اول، فریبرز بینش پور به عنوان نایب‌رییس دوم، جعفر سلیمانی به عنوان خزانه‌دار و سید احمد میرجلیلی به عنوان منشی اتاق کرج انتخاب شدند.

اتاق کرمان: براساس رای‌گیری صورت گرفته در این اتاق، سید مهدی طبیب‌زاده به عنوان رییس، علی عباسلو به عنوان نایب‌رییس اول، جلیل کاربخش راوری به عنوان نایب‌رییس دوم، عباس جبالبارزی سربیژن خزانه‌دار و سید آرش علوی منشی اتاق کرمان انتخاب شدند.

اتاق کرمانشاه: این کیوان کاشفی بود که توانست سکان رهبری این اتاق را به دست بگیرد. در ادامه نلسون حضرتی به عنوان نایب‌رییس اول، حیدر کدیور به عنوان نایب‌رییس دوم، ابراهیم خمیسی به عنوان‌ خزانه دارو رضا سلیم ساسانی به عنوان منشی «اتاق کرمانشاه» انتخاب شدند.

 اتاق گرگان: براساس رای‌گیری صورت گرفته در این اتاق، علی محمد چوپانی به عنوان رییس، امیر یوسفی به عنوان نایب‌رییس اول، ارازجان شمالی به عنوان نایب‌رییس دوم، هوشنگ آخوندی به عنوان خزانه‌دار و رضا مبصری به عنوان منشی اتاق گرگان انتخاب شدند.

اتاق مشهد: اما از نتایج اتاق مشهد چه خبر؟ براساس اعلام معاونت استان‌های اتاق ایران، غلامحسین شافعی رییس فعلی پارلمان بخش خصوصی، یک‌بار دیگر توانست بر کرسی ریاست این اتاق تکیه بزند. همچنین محمود سیادت به عنوان نایب‌رییس اول، حسین محمودی خراسانی به عنوان نایب‌رییس دوم، محمدرضا توکلی‌زاده به عنوان خزانه دار، مریم سراج احمدی به عنوان منشی اتاق مشهد انتخاب شدند.

اتاق همدان: همچنین نتایج رای‌گیری‌ها نشان می‌دهد، علی اصغر زبردست سکان رهبری «اتاق همدان» را به دست گرفته است. همچنین علی اکبر فلاح به عنوان نایب‌رییس اول، امیر اسلامیه همدانی به عنوان نایب‌رییس دوم، حسن بهرامی به عنوان خزانه‌دار و عبدالحمید ایزدی به عنوان منشی این اتاق انتخاب شدند.

اتاق یاسوج: در این اتاق نیز، جبار کیانی پور به عنوان رییس، چنگیز هاشمی به عنوان نایب‌رییس اول، عبدالله قبادی به عنوان نایب‌رییس دوم، عزیزاله رحیمی به عنوان خزانه‌دار و فتاح جاودانه به عنوان منشی اتاق یاسوج انتخاب شدند.

اتاق یزد: در نهایت وبراساس نتایج انتخابات این اتاق، محمدرضا قمی به عنوان رییس، محمدرضا داد به عنوان نایب‌رییس اول، غضنفر امیرجلیلی به عنوان نایب‌رییس دوم، علی اصغر بیگی یزدی به عنوان خزانه دار، محمدحسین فرشادپور به عنوان منشی «اتاق یزد» انتخاب شدند.

 

ارسال نظر