احیای تولید با حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری

۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۸۳۲

عضو هیات رئیسه اتاق ایران گفت: تولید و اشتغال اولویت اصلی مدیران قضایی است، به طوری که با وجود تمام سختی‌ها با صیانت از تولید اجازه نمی‌دهند اشتغال و فعالیت در واحدهای صنعتی و تولیدی دچار خلل شود. این عزیزان درصدد این هستند که چالش‌ها و تهدیدهای واحدهای صنعتی را به فرصت تبدیل کنند و  مراقبت لازم را از اینکه محیط تولید دچار مشکل یا به تعطیلی کشانده نشود را انجام می‌دهند.

حسین پیرموذن ادامه داد: فراهم کردن محیط سالم و امن برای کسب‌ و کار فعالان اقتصادی به‌ خصوص تولیدکنندگان در استان باعث شده تا سرمایه گذاران در تاسیس و بهره برداری از واحدهای تولیدی در این وضیعت نامناسب اقتصادی با اطمینان خاطر بیشتری وارد عمل شوند. پیرموذن در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: کمیته اجرایی حمایت قضایی از تولید، اشتغال و سرمایه گذاری در استان اردبیل از مهمترین کمیته‌ها در سطح کشور است. این کمیته الگوی مناسبی برای کمیته حمایت قضایی سایر استان‌ها است. در سال‌جاری نزدیک به 100 پرونده واحدهای تولیدی، صنعتی، سرمایه گذاری و خدماتی در این کمیته طرح و با هدف برگشت به چرخه تولید یا سرمایه گذاری مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز در این نشست تأکید کرد: دستگاه قضایی استان همواره با تمام توان تلاش می کند تا با رعایت قوانین و مقررات از ظرفیت های استانی برای احیا و فعال سازی واحدی تولیدی به منظور رونق اقتصادی، تولید و اشتغال حمایت کند. محمدعلی قاصدی ادامه داد: اشتغال و تولید دو پایه اصلی در اقتصاد مقاومتی است و پیوستگی و تکامل این دو پایه، افزایش اشتغال را در پی دارد.

 

 

ارسال نظر