حمایت اتاق بازرگانی تهران از نوآوری در صنایع

۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۵۹۸۲

اعضای هیات‌مدیره جامعه مدیران و متخصصان صنعت کفش ایران برای برقراری تعامل بیشتر با پارلمان بخش خصوصی و نیز قدردانی از حمایت‌های صورت گرفته، درجلسه هیات رییسه اتاق تهران حضور یافتند. به گزارش پایگاه خبری اتاق تهران، در این نشست، محمد عرب رییس هیات‌مدیره جامعه مدیران و متخصصان صنعت کفش ایران در این دیدار از حمایت‌های اتاق تهران به ویژه مشارکت در تهیه دفتر جدید جامعه، تشکر و قدردانی کرد و او با اشاره به اهمیت این تشکل در ایجاد اشتغال برای کشور و توانمندی در صدور محصولات تولیدی، خواستار حمایت بیشتر اتاق تهران در انعکاس مشکلات تولیدکنندگان صنعت کفش به ویژه در زمینه قاچاق کفش و قانون مالیات بر ارزش افزوده شد.

عرب در ادامه این نشست، گزارش جامعی در خصوص تاریخچه تاسیس جامعه مذکور در سال 1372و همچنین عملکرد آن، اقدامات راهبردی و بنیادین، اقدامات آموزشی و پژوهشی، مشارکت در برگزاری نمایشگاه‌های زنجیره ارزش چرم و کفش و فعالیت‌های اطلاع‌رسانی و ارتباطات به اعضای هیات رییسه اتاق تهران ارائه کرد. در این جلسه، همچنین اعضای هیات رییسه اتاق تهران نیز برخی اقدامات اساسی و زیربنایی در تقویت تشکل‌ها از جمله راه‌اندازی خانه تشکل‌های استان تهران و آماده‌سازی مرکز آموزش امین‌الضرب را مورد اشاره قرار دادند.

 اعضای هیات رییسه اتاق تهران با بیان اینکه زمینه و علاقه‌مندی در اتاق تهران برای توسعه ارتباط با تشکل‌ها فراهم است، به توانمندی‌های بسیار بالای فعالان صنعت کفش و تولیدات باکیفیت و دارای مزیت قیمتی در این صنعت اشاره کردند و خواستار نوآوری بیشتر و تلاش برای ایجاد برندهای ایرانی صنعت کفش در سطح بین‌المللی شدند. هیات رییسه اتاق تهران در عین حال، آمادگی خود را برای حمایت از نوآوری و توسعه این صنعت اعلام کردند.

 

 

ارسال نظر