پیام مدیرعامل سایپا به مدیرعامل ایران‌خودرو

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۳۸۴

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا طی پیامی به مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) از همکاری بین این دو گروه صنعتی استقبال کرد.

 در بخشی از این پیام آمده است: ان‌شاءالله با همکاری در بخش‌های مختلف ازجمله طراحی و توسعه، استفاده از تجارب موجود همچنین همراهی و یاری در زمینه رفع نیازهای مشتریان داخلی و توسعه بازارهای صادراتی بتوانیم روزهای بهتری برای صنعت خودرو داخلی رقم بزنیم.

متن کامل پیام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

 به شرح زیر است:

«جناب آقای مهندس هاشم یکه‌زارع

مدیرعامل محترم گروه صنعتی ایران خودرو

با سلام و احترام؛

ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) از مرحمت و لطف جنابعالی درخصوص ارسال پیام تبریک انتصاب اینجانب که بسیار دلگرم‌کننده و موجب خرسندی بنده و همکاران گروه خودروسازی سایپا بود، تشکر می‌نمایم.

بی شک همان‌گونه که به درستی اشاره فرمودید، صنعت خودرو تنها بر دوش سرمایه‌های انسانی فعال و خلاق این صنعت می‌تواند به تعالی و پیشرفت قابل قبول برسد. ان‌شاءالله با همکاری در بخش‌های مختلف ازجمله طراحی و توسعه، استفاده از تجارب موجود همچنین همراهی و یاری در زمینه رفع نیازهای مشتریان داخلی و توسعه بازارهای صادراتی بتوانیم روزهای بهتری برای صنعت خودرو داخلی رقم بزنیم.

آرزوی سلامتی و توفیق حضرتعالی، مدیران بزرگوار و پرسنل محترم گروه صنعتی ایران خودرو را از خداوند متعال در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) داریم.»

 

ارسال نظر