افتتاح کنفرانس اتاق‌های بازرگانی دوستانه

۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۱۶۰

 

رونا یرکالی، رییس افتخاری فدراسیون‌ جهانی اتاق‌های بازرگانی(‌ICC WCF) در‌ طول جشن بازگشایی چهارمین کنفرانس بین‌المللی اتاق‌های بازرگانی دوستانه(‌در تاریخ ۷ژوئن ۲۰۱۷ برابر با ۱۲خرداد ۱۳۹۶در پکن) به اهمیت نقش اتاق‌ها در به ارمغان آوردن صدای کسب وکار بیش از همیشه اشاره کرد.

این رویداد دوسالانه توسط شورای چین در توسعه تجارت بین‌المللی(CCPIT) و اتاق بازرگانی بین‌المللی پکن(BCIC) با موضوع «همکاری، توسعه و نتیجه برد– برد» برگزار شد.

یرکالی در ادامه خاطرنشان گفت:«ما با عصر رشد خصومت در تجارت و جهانی‌ شدن مواجهیم. اتاق‌های بازرگانی برای تقویت رشد اقتصادی، موفقیت و پایداری اشاعه یافته‌اند. آنها در هر کشوری از جهان وجود داشته و ارائه‌دهنده بسیاری از برنامه‌ها و خدماتی هستند که حامی تجارت و توسعه‌اند. ‌ما با مشارکت با هم می‌توانیم یک تفاوت واقعی در شرکت‌های کوچک و بزرگ و در واقع در کل جامعه ایجاد کنیم».یرکالی همچنین درباره فناوری‌های مورد نیاز برای ارتقای تجارت جهانی صحبت کرد و به این موضوع اشاره کرد که انجام این روش‌ها در اتاق‌های بازرگانی می‌تواند موجب ایجاد طرح‌های جدید فناوری در راستای تشویق ثبات و رشد شود.

 او همچنین گفت:«‌اتاق‌های بازرگانی نیازمند ایجاد اتصالات و شبکه‌های جهانی برای توسعه خدمات واقعی تجارت جهانی یکپارچه‌، ارائه ابزارهای قابل اعتماد و تاسیس بهترین رویه‌های کسب وکار در دو جهان فیزیکی و دیجیتالی هستند». رهبران اتاق‌های بازرگانی و صنایع در سراسر جهان برای حضور در این رویداد گرد هم آمدند. این یک موقعیت برجسته برای بررسی و همکاری میان اتاق‌های بازرگانی در زمینه مبادلات اطلاعات، خدمات حقوقی و... بود. در مباحث پیشرفته به نقش اتاق‌های بازرگانی‌ در ابتکار«یک جاده، یک کمربندی» و خدمات حقوقی تجاری اتاق‌ها اشاره شد. این کنفرانس فرصتی برای راه‌اندازی اتحاد میان اتاق‌های بازرگانی برای ابتکار«یک جاده، یک کمربندی» و بستری برای تبادلات چند جانبه میان اتاق‌ها و سایر انجمن‌ها برای ارائه خدمات بهتر به اعضای خود ایجاد کرد. ICC WCF یک حامی توانمند این رویداد بود و به بررسی اولویت‌های اصلی و چالش‌های پیشرو جامعه جهانی اتاق‌های بازرگانی پرداخت.

 

ارسال نظر