امکان‌سنجی همکاری بورس کالا و دیجی کالا

۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۶۶۸

طی هفته جاری مدیران ارشد بورس کالای ایران با بازدید از شرکت دیجی‌کالا، پیرامون امکان‌سنجی همکاری‌های دوجانبه، حمایت از تولید داخلی و نیز تعریف بازارهای مشترک به بحث و تبادل‌نظر پرداختند. 

به گزارش «تعادل» و به نقل از بورس کالای ایران، طی این دیدار مدیرعامل دیجی‌کالا گزارشی از نحوه عملکرد و مارکتینگ این سایت فعال در حوزه تجارت الکترونیک با نیم نگاهی به تاریخچه شروع فعالیت آن ارائه داد و در خصوص نحوه توسعه سهم بازاری آن در کشور و همچنین منطقه سخن گفت. 

محمدی با اشاره به آمار بازدیدها و خرید روزانه کاربران از این سایت، از وجود تمایل شرکت‌های حوزه تجارت الکترونیک (E-commerce) برای همکاری و خرید این سایت ایرانی خبر داد و گفت: در حال حاضر سایت دیجی کالا حدود 3.5 میلیون کاربر ثابت دارد که این تعداد کاربر به‌طور متوسط 1.5میلیون بازدید روزانه را رقم می‌زنند. با توجه به روند صعودی میزان بازدیدها از ابتدای فعالیت سایت تاکنون و مقایسه آن با فعالان این حوزه در جهان، می‌توان دریافت که نمودار روند حرکتی میزان رشد بازدیدهای سایت در میان فعالان این حوزه در جهان روندی مطلوب بوده است. 

وی عنوان کرد: با توجه به این روند مثبت و براساس گزارش مجله اکونومیست در سال ۲۰۱۴ میلادی، این وبگاه با سرمایه ۱۵۰میلیون دلار در رتبه اول شرکت‌های اینترنتی ایران قرار گرفت که این اتفاق برای نخستین بار بود تا یک شرکت ایرانی در این رتبه‌بندی قرار گیرد. 

ارسال نظر