سایت کدال، یکی از مهم‌ترین نیازهای بورس‌بازان به روز شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۷۲۲۵

سایت کدال یکی از مهم‌ترین نیازهای بورس بازان محسوب می‌شود و برخی از اطلاعیه‌های کدال طی روزهای اخیر بدین شرح است: 

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان با نماد «کرمان» افزایش سرمایه ۳۷۳۹درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها در مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ به تصویب رسید.«دامین»: در مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ شرکت داروسازی امین با افزایش سرمایه ۱۹۰درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها موافقت شد.

شرکت فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال  با نماد «قچار» در افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب، از تغییر درنرخ کارمزد تصفیه و تبدیل شکرخام به شکرسفید خبر داد. نرخ دستمزد تصفیه شکر خام به ازای هرکیلو گرم از مبلغ۲، ۱۷۰ به مبلغ۴، ۰۰۰ریال افزایش یافت.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی در افشا اطلاعات «وتوسم» در افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب، از برگزاری مزایده در ۲۵ فروردین خبر داد. این شرکت در نظر دارد واحد تجاری خود در پروژه رولکس تاور واقع در خیابان نیاوران با قیمت پایه فروش مبلغ۵۴۰میلیارد ریال به فروش برساند. سپرده شرکت در مزایده۲۷میلیارد ریال و هزینه شرکت در مزایده۱۰میلیون ریال است.

شرکت گروه توسعه هنر ایران با نماد «وهنر» سهامداران را به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ در تاریخ ۲۸فروردین دعوت کرد. دستور جلسه این مجمع موارد استماع گزارش هیات‌ مدیره و بازرس قانونی. تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره خواهد بود. همچنین در همین تاریخ سهامداران را به مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده با دستور جلسه انتخاب اعضای هیات‌ مدیره دعوت کرد.

شرکت توسعه و عمران امید «ثامید» سهامداران را به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ در تاریخ ۱۸فروردین دعوت کرد. دستور جلسه این مجمع موارد استماع گزارش هیات‌ مدیره و بازرس قانونی. تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیات‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره خواهد بود.

شرکت ارتباطات سیار ایران با نماد «همراه» در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال ۹۹ مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر ۲۱ هزار و ۱۱ میلیارد ریال ارایه کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه ۹۹ نیز درآمد‌های شناسایی‌شده را برابر با ۲۳۴ هزار و ۳۷۳ میلیارد ریال اعلام کرده، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده ۱۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال گزارش شده است.

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که شرکت ارتباطات سیار ایران طی دوره یک‌ماهه منتهی به اسفندماه اعلام کرده نسبت به ماه گذشته ۲ درصد افزایش را به دنبال داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز با رشد ۳۰ درصدی مواجه بوده، همچنین مقدار درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه ۹۹ کسب شده نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد رشد را شاهد بوده است.

بیشترین میزان درآمدی که «همراه» از ارایه خدمات/ فروش به دست آورده از محل «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» با ۱۱ هزار و ۷۰۶ میلیارد ریال بوده و رتبه بعدی را نیز «کارکرد مشترکین خطوط دایمی» با ۷ هزار و ۸۷۵ میلیارد ریال در اختیار داشته است.

 

ارسال نظر