روی خط شرکت ها

۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۴۸۲۶

  پیشنهاد افزایش سرمایه ۲۷۵ درصدی «البرز»:  هیات‌مدیره بیمه البرز پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۱ هزار میلیارد ریالی، معادل ۲۷۵ درصد سرمایه این شرکت را به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت پیشنهاد داد. به گزارش سنا، بیمه البرز عنوان کرده است برنامه افزایش سرمایه از مبلغ ۴ هزار میلیارد ریال به ۱۵ هزار میلیارد ریال دارد. بر اساس این گزارش، افزایش سرمایه «البرز» از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی در جهت توسعه پرتفوی حق بیمه و افزایش سهم بازار و تقویت توان مالی شرکت، افزایش سرمایه از ضروریات است که در تاریخ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ به تصویب هیات‌مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، خواهد بود. بدیهی است انجام افزایش سرمایه یاد شده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده است و در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 «ساوه» به هر سهم ۱۶۰۸ ریال اختصاص داد:  شرکت صنایع بهداشتی ساینا در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود یک هزار ۶۰۸ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۹۲۸ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۷۳ درصدی برخوردار است. شرکت سیمان ساوه با سرمایه ۶۵۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۹ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد. شرکت سیمان ساوه در دوره یاد شده، مبلغ یک هزار و ۴۵ میلیارد و ۱۸۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۶۰۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۷۳ درصدی برخوردار است. «ساوه» در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۶۰۳ میلیارد و ۲۳۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۹۲۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

  تعیین سود ۳۵۰ ریالی هر سهم «وصنا»:

جمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر ایران تقسیم مبلغ ۳۵۰ ریال سود نقدی و ۵۹۰ ریال سود خالص برای هر سهم این شرکت را در مجمع به تصویب رساند. مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر ایران برای سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸ در روز دوشنبه ۵ اسفند ماه ۱۳۹۸ برگزار شد. دستور جلسه مجمع عمومی سالانه «وصنا» برای دوره مالی ذکر شده به شرح زیر بوده است:  استماع گزارش هیات‌مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، انتخاب اعضای هیات‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات‌مدیره و تعیین پاداش هیات‌مدیره.

 

ارسال نظر