روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۴۴۷۵

    ارزش بازار «وآوا» افزایشی بود:  ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری آوا نوین در دوره یک‌ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸، با افزایش ۲۳۵ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال به یک هزار و ۳۰۳ میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال رسید. به گزارش سنا، شرکت سرمایه‌گذاری آوا نوین با سرمایه ۶۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد. شرکت سرمایه‌گذاری آوا نوین با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۸۵۷ میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریال و ارزش بازار معادل یک هزار و ۶۷ میلیارد و ۸۱۸ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت. بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۱۰۵ میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال به ۹۶۲ میلیارد و ۹۶۶ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری آوا نوین نیز با افزایش ۲۳۵ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال معادل یک هزار و ۳۰۳ میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال محاسبه شد. «وآوا» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۸۵ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال به مبلغ ۱۳۲ میلیارد و ۸۵۲ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۴۶ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال سود کسب کرد.

    «خبهمن» از واگذاری‌های خود به سود رسید:  گروه بهمن در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸، تنها خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۹ میلیارد و ۷۳۶ میلیون ریال سود کسب کرد. گروه بهمن با سرمایه ۱۰ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد. گروه بهمن با انتشار عملکرد یک‌ماهه منتهی به ۳۰ بهمن سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵ هزار و ۵۴۰ میلیارد و ۶۷۷ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۳۳ هزار و ۷۷۹ میلیارد و ۶۷۱ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت. بهای تمام‌شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۸۹ میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال به ۵ هزار و ۴۵۱ میلیارد و ۱۳۶ میلیون ریال رسید. ارزش بازار گروه بهمن با افزایش ۳ هزار و ۴۰۳ میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال به ۳۷ هزار و ۱۸۳ میلیارد و ۴۵ میلیون ریال محاسبه شد. «خبهمن» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۸۹ میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال به مبلغ ۹۹ میلیارد و ۲۷۷ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۹ میلیارد و ۷۳۶ میلیون ریال سود کسب کرد . گروه بهمن طی دوره یک ماهه منتهی به بهمن ماه خریدار سهام هیچ شرکت بورسی نبود.

    ارزش بازار «وپخش» افزایشی بود:  ارزش بازار شرکت هلدینگ داروپخش در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸، با افزایش ۱۱ هزار و ۲۷۰ میلیارد و ۷۹۴ میلیون ریال به ۸۸ هزار و ۵۰۷ میلیارد و ۴۷۳ میلیون ریال رسید. شرکت هلدینگ داروپخش با سرمایه ۸۴۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد. شرکت هلدینگ داروپخش با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام یک هزار و ۶۸۵ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۷۷ هزار و ۲۳۶ میلیارد و ۶۷۹ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت. بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت تغییری نکرد. درحالی که ارزش بازار شرکت هلدینگ داروپخش با افزایش ۱۱ هزار و ۲۷۰ میلیارد و ۷۹۴ میلیون ریال معادل ۸۸ هزار و ۵۰۷ میلیارد و ۴۷۳ میلیون ریال محاسبه شد. «وبخش» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲ میلیارد و ۳۶۲ میلیون ریال به همان مبلغ واگذار کرد و از این بابت سودی کسب نکرد . شرکت هلدینگ داروپخش طی دوره یک ماهه منتهی به بهمن ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ میلیارد و ۳۶۲ میلیون ریال خریداری کرد.

    سود هرسهم «غمارگ» به ۲۸۱ریال رسید:  شرکت مارگارین در صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۱۲ماهه اعلام کرد که توانسته برای هرسهم ۲۸۱ریال سود بسازد. شرکت مارگارین در یکساله منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۸ شاهد تحقق سود خالص ۲۳۵میلیارد ریالی خود بوده که نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته ۲۵۸درصد رشد را تجربه کرده است. همچنین سود عملیاتی این شرکت با رشد ۶۵ درصدی به یک هزار و ۱۸۶میلیارد ریال بالغ شده است. سود انباشته پایان دوره این شرکت با افزایش ۸۴درصدی نسبت به سال مالی گذشته به ۳۸۳میلیارد ریال رسیده است. «غمارگ» در نظر دارد برای تولید و فروش محصولات خود سهم بازار خود را در حدود ۱۵درصد افزایش دهد و نسبت به سال گذشته جایگاه دوم تولید و توزیع در صنعت روغن نباتی کشور را کسب کند. این شرکت هزینه‌های عمومی و اداری را براساس نرخ تورم سالانه و در برخی موارد براساس نرخ‌های روز ارز پیش بینی کرده که تلاش شرکت بر کاهش آن متمرکز شده است. «غمارگ» تولید محصولات جدید با فرمول‌های باکیفیت جهانی و افزایش صادرات را از برنامه‌های با‌اهمیت شرکت اعلام کرده است.

 

ارسال نظر