روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۹۲۰۱

  سود 636 ریالی «کی‌بی‌سی» در 6ماهه نخست:  شرکت کی‌بی‌سی در دوره ۶ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۱۸۴میلیارد و ۴۳۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس، مبلغ ۶۳۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۷۰ درصدی برخوردار است. به گزارش سنا، شرکت کی بی‌سی با سرمایه ۲۹۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد. این شرکت سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۲۱درصدی نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، مبلغ ۳۶۳ میلیارد و ۲۷۳ میلیون ریال اعلام کرده است. «کی‌بی‌سی» در دوره ۶ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۸۹ میلیارد و ۸۴۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۳۷۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود. همچنین بر اساس این گزارش، در صورت‌های مالی حسابرسی شده شرکت کی بی‌سی در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه نسبت به گزارش حسابرسی نشده، تنها افزایش یک ریالی در سود هر سهم مشاهده می‌شود.

  سود هر سهم «ثامان» کاهشی شد:  شرکت سامان گستر اصفهان در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۳۱ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۳۷ ریال اعلام شده بود، از کاهش ۱۶ درصدی برخوردار بود.

شرکت سامان گستر اصفهان با سرمایه ۲۲۱میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سامان‌گستر اصفهان در دوره یاد شده، مبلغ ۶ میلیارد و ۹۱۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۱ ریال سود به‌ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از کاهش ۱۶ درصدی برخوردار است. این شرکت سود انباشته پایان دوره را با کاهش یک درصدی نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، مبلغ ۱۸۸ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال اعلام کرده است. «ثامان» در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به شهریور ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۸ میلیارد و ۱۴۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۳۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

  مروری بر صورت‌های مالی ۶ ماهه «خپارس»:  شرکت پارس‌خودرو در دوره ۶ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۲۸۳ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، افزایش در زیان مشاهده می‌شود. این شرکت طی دوره ۶ ماهه به اسفند ۹۷، زیان هر سهم را ۱۰۵ ریال اعلام کرده بود. شرکت پارس خودرو با سرمایه ۲۲ هزار و ۷۲۰ میلیارد و ۲۷۹ میلیون ریال، صورت‌های مالی ۶ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد. شرکت پارس‌خودرو در دوره یاد شده، مبلغ ۶ هزار و ۴۲۲ میلیارد و ۱۹۹ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ ۲۸۳ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته در شناسایی زیان، افزایش داشته است. لازم به ذکر است، در گزارش حسابرسی شده شرکت پارس خودرو نسبت به گزارش حسابرسی نشده، کاهش ۵ ریالی در شناسایی زیان هر سهم مشاهده می‌شود. «خپارس» در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۲ هزار و ۳۷۵ میلیارد و ۸۶۸ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۱۰۵ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود. همچنین بر اساس این گزارش، شرکت پارس خودرو در صورت‌های مالی تلفیقی دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، زیان هر سهم را ۲۹۵ ریال و زیان خالص را ۶ هزار و ۷۰۷میلیارد و ۹۸۹ میلیون ریال اعلام کرده است.

  «شپترو» زیان خود را کاهش داد:  شرکت پتروشیمی آبادان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۱۵۴ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به گزارش حسابرسی نشده، کاهش ۳ درصدی در زیان مشاهده می‌شود. این شرکت در گزارش حسابرسی نشده زیان هر سهم را ۱۵۸ ریال اعلام کرده بود. شرکت پتروشیمی آبادان با سرمایه ثبت شده ۳ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.  شرکت پتروشیمی آباداندر دوره یاد شده، مبلغ ۵۴۲ میلیارد و ۱۱۳ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ ۱۵۴ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته کاهش ۲۲۶درصدی در شناسایی زیان داشته است. شرکت پتروشیمی آبادان کاهش بهای تمام شده فروش را از دلایل اصلی کاهش ۴ درصدی زیان خالص و زیان هر سهم در این گزارش نسبت به گزارش حسابرسی نشده ذکر کرده است. «شپترو» در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۴۱۴میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۶۵۸ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

 

ارسال نظر