روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۸۶۹۸

  سود هر سهم «کویر» افزایشی بود:  شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم ۸۹۴ ریال کنار گذاشت که نسبت به گزارش حسابرسی نشده همین دوره که سود هر سهم ۸۵۶ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۴درصدی برخوردار است. به گزارش سنا، شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر با سرمایه ۶۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد. شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر در دوره یاد شده، مبلغ ۲ هزار و ۱۴۵ میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۸۹۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از کاهش ۹ درصدی برخوردار است. لازم به ذکر است در گزارش حسابرسی شده شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر نسبت به صورت‌های مالی حسابرسی نشده، افزایش ۴ درصدی در سود هر سهم به سبب کاهش بهای تمام شده فروش مشاهده می‌شود. «کویر» در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به شهریور ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۲ هزار و ۳۵۴ میلیارد و ۳۵۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۹۸۱ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود. همچنین براساس این گزارش، شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر در صورت‌های مالی تلفیقی ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، سود هر سهم را با کاهش ۸ درصدی نسبت به سال گذشته، ۹۰۲ ریال و سود خالص را ۲ هزار و ۱۶۵ میلیارد و ۳۲ میلیون ریال اعلام کرده بود.

  «ونوین» زیان خود را کاهش نداد:  بانک اقتصاد نوین در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۸۵۱ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، افزایش ۳۲۸ درصدی زیان مشاهده می‌شود. این شرکت طی دوره ۶ ماهه به اسفند ۹۷، زیان هر سهم را ۱۹۹ ریال اعلام کرده بود. بانک اقتصاد نوین با سرمایه ۱۳ هزار و ۱۳۱ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد. بانک اقتصاد نوین در دوره یاد شده، مبلغ ۱۱ هزار و ۱۷۴ میلیارد و ۵۹۷ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ ۸۵۱ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته افزایش ۳۲۸ درصدی در شناسایی زیان داشته است. در گزارش حسابرسی شده بانک اقتصاد نوین نسبت به گزارش حسابرسی نشده، تغییری مشاهده نمی‌شود. با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۱۷ هزار و ۹۶۲ میلیارد و ۱۶۱ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد. «ونوین» در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۲ هزار و ۶۱۱ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۱۹۹ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

  سود هر سهم «سیستم» تغییری نداشت:  شرکت همکاران سیستم در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۲۷۲ ریال کنار گذاشت که نسبت به صورت‌های مالی حسابرسی نشده این دوره، تغییری مشاهده نمی‌شود. شرکت همکاران سیستم با سرمایه یک هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد. شرکت همکاران سیستم در دوره یاد شده، مبلغ ۳۴۲ میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲۷۲ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۵۴ درصدی برخوردار است. این شرکت سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۵۰ درصدی نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، مبلغ ۵۳۳ میلیارد و ۶۹۴ میلیون ریال اعلام کرده است. لازم به ذکر است در صورت‌های مالی حسابرسی شده شرکت همکاران سیستم نسبت به صورت‌های مالی حسابرسی نشده این شرکت تغییری مشاهده نمی‌شود. «سیستم» در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به شهریور ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۲۲۳ میلیارد و ۴۹۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۱۷۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود. همچنین براساس این گزارش، شرکت همکاران سیستم در صورت‌های مالی تلفیقی ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، سود هر سهم را با افزایش ۴۷ درصدی نسبت به سال گذشته، ۴۳۹ ریال و سود خالص را ۵۴۸ میلیارد و ۸۹۱ میلیون ریال اعلام کرده بود.

  مجوز افزایش سرمایه «بساما» صادر شد:  سازمان بورس و اوراق بهادار با افزایش سرمایه ۱۷ درصدی شرکت بیمه سامان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی موافقت کرد.

افزایش سرمایه ۲۵۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی بیمه سامان از مبلغ یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به مبلغ یک هزار و ۷۵۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی از سوی سازمان بورس بلامانع اعلام شد. افزایش سرمایه بیمه سامان به منظور اصلاح ساختار مالی خواهد بود. بر اساس این گزارش، انجام افزایش سرمایه «بساما» حداکثر تا ۶۰ روز پس از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود. عدم انجام افزایش سرمایه در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز شده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.

 

ارسال نظر