روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۸۴۴۶

  سود ۸۸۲ریالی برای هرسهم «بوعلی»:  شرکت پتروشیمی بوعلی در صورت‌های مالی ۶ماهه اعلام کرد برای هرسهم ۸۸۲ریال سود پوشش داده است. به گزارش سنا، شرکت پتروشیمی بوعلی با توجه به صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ سود هرسهم را ۸۸۲ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افت ۵۷درصدی را تجربه کرده است.

این شرکت سود عملیاتی خود را ۳هزار و ۴۰۴میلیارد ریال، سود خالص را ۳هزار و ۸۵میلیارد ریال و سود انباشته را ۷هزار و ۳۱۷میلیارد ریال اعلام کرده است.

فروش «بوعلی» در دوره مالی مذکور به ۶۳۳هزار و ۹۷۲تن انواع محصولات و به ارزش ۳۸هزار و ۵۱۷میلیارد و ۲۶۱میلیون ریال بوده که از این محل ۷هزار و ۳۸۲میلیارد و ۲۹۷میلیون ریال سودناخالص شناسایی کرده است. از سوی دیگر این شرکت پیش‌بینی کرده که برای ۶ماهه دوم سال مالی منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸ فروش خود را به یک میلیون و ۵۷۸هزار و ۲۰۰تن انواع محصولات برساند.

   «لبوتان» گزارش تلفیقی ۶ماهه منتشر کرد:  شرکت گروه صنعتی بوتان در اطلاعات و صورت‌های مالی میان دوره‌ای تلفیقی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ سود هرسهم را ۴۸۲ریال اعلام کرد. در این گزارش سود خالص شرکت به ۳۳۸میلیارد ریال، سود عملیاتی به ۶۵۲میلیارد ریال و سود انباشته آن به یک هزار و ۶۱۱میلیارد ریال رسیده است.در گزارش ۶ماهه شرکت اصلی سود عملیاتی ۵۰۸میلیارد ریال، سود خالص ۲۹۰میلیارد ریال و سود انباشته یک هزار و ۸۰میلیارد ریال منتشر شده است. علاوه بر این سود هرسهم شرکت اصلی ۴۱۴ریال محقق شده است.«لبوتان» در تشریح اهداف و برنامه‌های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که با توجه به وضعیت اقتصادی و چالش‌های موجود در بازار، شرکت اهداف و برنامه کاری سال ۹۸ را بر پایه حفظ توان تولید و فروش خود تدوین کرد. در این راستا، تیم مدیریت و اجرایی شرکت استراتژی‌های متفاوتی را جهت دستیابی به اهداف تعریف شده به کار گرفته است.همچنین در برآوردی که شرکت از تغییرات نرخ فروش محصولات و نرخ خرید مواد اولیه داشته اعلام کرد که شرکت تا تاریخ تهیه این گزارش برآوردی از تغییر نرخ فروش ندارد.

  سود تلفیقی ۱۲۷ریالی «وتوس» برای هرسهم:  شرکت سرمایه‌گذاری توسعه شهری توس گستر در صورت‌های مالی تلفیقی یکساله اعلام کرد که سود هرسهم ۱۲۷ریال است.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه شهری توس گستر در صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۳۱شهریور ۱۳۹۸ سود هرسهم را ۱۲۷ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه ۲۹۷درصد افزایش یافته است. این شرکت طی گزارش منتشر شده خود نسبت به مدت مشابه سال گذشته اعلام کرد که سود عملیاتی با رشد ۷۲۵درصدی به ۲۴۰ میلیارد ریال، سود خالص با رشد ۶۰۵درصدی به ۲۰۳میلیارد ریال و سود انباشته قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی با رشد ۵۸درصدی به ۴۴۹میلیارد ریال رسید.

«وتوس» در برآوردی از تغییرات عوامل بهای تمام شده اعلام کرده، برای روند بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی در این دوره در مقایسه با دوره واقعی ۱۲ماهه گذشته با توجه به عدم استفاده از منابع ارزی و تغییرات نرخ ارز و تغییر در ترکیب درآمدها و هزینه‌ها تغییر قابل ملاحظه‌ای پیش‌بینی نمی‌شود.

این شرکت رفع نواقص و تحویل اراضی زکریا و تعیین تکلیف وضعیت حقوقی در پروژه آبشار و همچنین بهره‌برداری از پروژه مسکونی کوثر در شرکت زیر مجموعه آرمان گستر یکم توس را از برنامه‌های با اهمیت اعلام کرده و پیش‌بینی کرده است برای دوره ۱۲ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ محقق شود.

 «کگهر» ۶ماهه ۸۲۵ریال سود تلفیقی ساخت:  شرکت سنگ آهن گهر زمین در اطلاعات و صورت‌های مالی میان دوره‌ای تلفیقی ۶ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸ به ازای هرسهم ۸۲۵ریال سود اعلام کرده است. این رقم در حالی اعلام شده که سود هرسهم در شرکت اصلی ۸۲۸ریال است.

این شرکت در گزارش تلفیقی خود سود عملیاتی را ۱۱هزار و ۵۳۵میلیارد ریال، سود خالص را ۱۰هزار و ۱۴۲میلیارد ریال و سود انباشته قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی را ۱۱هزار و ۶۸۱میلیارد ریال اعلام کرده است.در صورت‌های مالی شرکت اصلی، سود عملیاتی ۱۱هزار و ۵۳۵میلیارد ریال، سود خالص ۱۰هزار و ۱۸۸میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره ۱۱هزار و ۵۹۵میلیارد ریال اعلام شد.«کگهر» در گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸ فروش خود را مبلغ ۴هزار و ۱۲۳میلیارد و ۹۱۱میلیون ریال اعلام کرده است و همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان خرداد۱۳۹۸ مبلغ فروش محصولات خود را ۲۵هزار و ۳۹۱میلیارد و ۷۲۹میلیون ریال اعلام کرده است.

گفتنی است؛ این شرکت با توجه به قرارداد جدید خود با شرکت گل گهر، نرخ نهایی فروش کلوخه سنگ آهن را معادل ۷درصد متوسط بهای فروش ۳ماهه دوره تحویل شمش فولاد خوزستان و بر اساس تفکیک فروش کنسانتره داخلی و صادراتی احتساب کرده است.این شرکت درباره نرخ خرید مواد اولیه اعلام کرد که شرکت خرید مواد اولیه ندارد. مواد اولیه مورد نیاز شرکت از معدن شماره۳ منطقه بوی گل گهر که براساس قرارداده منعقده با سازمان توسعه و نوسازی معادن صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به این شرکت واگذار شده، استخراج می‌شود.

 

ارسال نظر