روی خط شرکت ها

۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۷۹۳۷

  درآمد تجمعی «شیران» ۱۱۷ درصد افزایش داشت:  شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران در دوره ۸ ماهه منتهی به پایان آبان ماه ۱۳۹۸، معادل ۱۷ هزار و ۹۰۲ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به دوره مشابه در سال پیش افزایش ۱۱۷ درصدی را نشان می‌دهد. به گزارش سنا، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران با سرمایه ۴ هزار و ۶۲۸ میلیارد و ۹۸۸ میلیون ریال گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان آبان ماه ۱۳۹۸ را منتشر کرد. شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران در دوره یک ماهه یاد شده، معادل ۲ هزار و ۶ میلیارد و ۶۸۴ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است. بررسی آمار تولید و فروش این شرکت نشان می‌دهد در این دوره «الکیل بنزن خطی» با تولید ۱۱ هزار و ۸۹ تن در صدر بیشترین تولید در بین محصولات سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران قرار داشته است. در این دوره یک ماهه، همین محصول با فروش ۹ هزار و ۴۶۷ تن در صدر فروش‌های شهریور ماه «شیران» قرار گرفت. شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه سال جاری، معادل ۱۷ هزار و ۹۰۲ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال محصول به فروش رسانده است که نسبت به دوره مشابه در سال پیش، از افزایش ۱۱۷ درصدی برخوردار بوده است.

  پیشنهاد افزایش سرمایه چشمگیر «چکارن»:  هیات‌مدیره شرکت کارتن ایران پیشنهاد افزایش سرمایه ۲هزار و ۱۸۳ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریالی، معادل یک هزار و ۱۹۸ درصد را به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت پیشنهاد داد. شرکت کارتن ایران عنوان کرده برنامه افزایش سرمایه از مبلغ ۱۸۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال به ۲ هزار و ۳۶۵ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال دارد. بر اساس این گزارش، افزایش سرمایه «چکارن» از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی، بهبود نسبت مالکانه که در تاریخ ۲ آذر ماه ۱۳۹۸ به تصویب هیات‌مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، خواهد بود. بدیهی است انجام افزایش سرمایه یاد شده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده است و در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.

  افزایش چشمگیر سود هر سهم در «خلنت»:  شرکت تولیدی لنت ترمز ایران در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۹۴۹ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۵۳ ریال اعلام شده بود، از افزایش چشمگیری برخوردار بود. شرکت تولیدی لنت ترمز ایران با سرمایه ۸۸ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد. شرکت تولیدی لنت ترمز ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۸۳ میلیارد و ۵۵۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۹۴۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش یک هزار و ۶۹۱ درصدی برخوردار است.

 

ارسال نظر