روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۷۸۴۸

 ۲۸۳ریال؛ سود هرسهم «قمرو»:  شرکت قند مرودشت از سود ۲۸۳ریالی برای هرسهم در دوره مالی ۳ماهه منتهی به ۳۰مهر۱۳۹۸ رونمایی کرد.به گزارش سنا، شرکت قند مرودشت در صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۳ماهه منتهی به ۳۰مهر۱۳۹۸ از سود ۲۸۳ریالی برای هرسهم رونمایی کرد. این شرکت با سرمایه ۲۰۰میلیارد ریالی در دروه مورد گزارش سود ناخالص را ۵۸میلیارد و ۹۱۰میلیون ریال اعلام کرده است.

«قمرو» سود عملیاتی دوره مورد گزارش را ۵۶میلیارد و ۲۴۹ میلیون ریال، سود خالص را ۵۰میلیارد و ۶۷۶میلیون ریال و سود انباشته را ۳۷۵میلیارد و ۸۶۹میلیون ریال منتشر کرد.

قند مرودشت در ۳ماهه ابتدایی سال مالی خود توانسته ۱۳۴هزار و ۸۹۰تن انواع محصولات خود را با مبلغ ۲۴۲میلیارد و ۴۸۴میلیون ریال به فروش برساند.این شرکت برای ۹ماهه باقی مانده سال مالی خود پیش بینی کرده است که بتواند فروش خود را به حجم ۲۶هزار و ۳۰۰تن انواع محصولات با مبلغ ۸۳۰میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برساند.«قمرو» در تشریح اهداف خود اعلام کرد که مدیریت در نظر دارد مدار ۳۰هزار تن شکر خام وارد و در کارخانه تصفیه و در بازار داخل به فروش برساند. علاوه بر این در برآوردی که از تغییرات نرخ فروش محصولات و نرخ خرید مواد اولیه دارد اعلام کرده که نرخ فروش شکر چغندری از ۳۰هزار ریال به ۴۰هزار و ۵۰۰ریال افزایش یافته است و پیش بینی کرد که تغییری در نرخ مواد اولیه (چغندر) بیش از نرخ مصوب دولتی صورت نمی‌گیرد.

 سود ۶۱۷ ریالی «دالبر» به ازای هرسهم: شرکت البرز دارو در صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۶ماهه به ازای هرسهم ۶۱۷ریال سود کنار گذاشت.این شرکت در مدت مورد گزارش سود عملیاتی را به یک هزار و ۷۱۴میلیارد ریال، سود خالص را به یک هزار و ۱۴۸میلیارد ریال و سود انباشته را به یک هزار و ۷۷۵میلیارد ریال رسانده است.شرکت البرز دارو اطلاعات و صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ را منتشر کرد. «دالبر» در تشریح اهداف و برنامه‌های خود اعلام کرد که در سال جاری مدیریت شرکت بر آن است که با توجه به بالا رفتن بهای تولید محصولات جهت حفظ جایگاه خود در بازار و نیز تحقق میزان سود پیش بینی شده، فروشی که پیش بینی کرده را جامه عمل بپوشاند و شرکت نسبت به ترکیب تولید بهینه محصولات و فروش آن متمرکز بوده است.این شرکت در برآوردی که از تغییرات نرخ فروش محصولات و نرخ خرید مواد اولیه داشته اعلام کرده است که این تغییر قیمت براساس نرخ اعلامی وزارت بهداشت بوده و با توجه به سنوات گذشته به‌طور متوسط برای اکثر محصولات افزایش نرخ خواهد داشت. همچنین با توجه به افزایش نرخ ارز وافزایش قیمت مواد داخلی و افزایش حقوق و دستمزد و بالارفتن هزینه سربار و همچنین افزایش فروش در سال ۹۸ افزایش بهای تمام شده را شاهد خواهد بود.

 رشد ۲۲.۳هزار میلیارد ریالی پرتفوی بورسی«وسپه»: شرکت سرمایه‌گذاری سپه در گزارش یک ماهه منتهی به ۳۰آبان۱۳۹۸ از رشد ۲۲هزار و ۳۸۲میلیارد ریالی خود خبر داد.

شرکت سرمایه‌گذاری سپه صورت وضعیت پرتفوی یک ماهه منتهی به ۳۰آبان۱۳۹۸ را منتشر کرد. در این گزارش با توجه به صورت خلاصه سرمایه‌گذاری‌ها طی دوره مذکور اعلام کرد پرتفوی سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس با رشد ۲۲هزار و ۳۸۲میلیارد و ۴۷۰میلیون ریالی همراه شده است.این شرکت در دوره یک ماهه بهای تمام شده پرتفوی خود را با افت ۱۰۲میلیارد و ۶۴۵میلیون ریالی به ۱۰هزار و ۷۱۷میلیارد و ۴۴۷میلیون ریال رسید. همچنین ارزش بازار آن با کاهش ۹۹۲میلیارد و ۳۴۹میلیون ریالی به ۳۳هزار و ۹۹میلیارد و ۹۱۷میلیون ریال بالغ شده است.«وسپه» در گزارش منتشر شده خود کل مبلغ سهام واگذار شده در یک ماهه گذشته ۶۹۳میلیارد و ۸۲۷میلیون ریال اعلام کرد و سود این واگذاری‌ها را ۱۲۰میلیارد و ۹۲۱میلیون ریال منتشر کرد.از سوی دیگر این شرکت در مدت مذکور کل مبلغ بهای تمام شده را ۴۷۰میلیارد و ۲۶۱میلیون ریال اعلام کرد.

 

ارسال نظر