روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۷۶۵۵

   سود تلفیقی «شنفت» ۹۰۸ریال اعلام شد: شرکت نفت پارس در صورت‌های مالی تلفیقی میان دوره‌ای ۶ماهه سود هرسهم را ۹۰۸ریال اعلام کرد. به گزارش سنا، شرکت نفت پارس در صورت‌های مالی تلفیقی ۶ماهه خود سود هر سهم را ۹۰۸ریال اعلام کرد از سوی دیگر سود هر سهم در شرکت اصلی ۹۰۹ریال منتشر شده است. این شرکت در گزارش منتشر شده خود که برای دوره ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ است، سود عملیاتی تلفیقی را ۲هزار و ۳۱۸میلیارد ریال، سود خالص را یک هزار و ۷۵۴میلیارد ریال و سود انباشته را ۲هزار و ۳۵۸میلیارد ریال اعلام کرد. علاوه بر این در شرکت اصلی سود عملیاتی ۲هزار و ۳۲۱میلیارد ریال، سود خالص را یک هزار و ۷۵۶میلیارد ریال و سود انباشته آن ۲هزار و ۳۱۳میلیارد ریال اعلام کرده است. «شنفت» طی ۶ماه فعالیت امسال خود ۱۵۲میلیون و۵۴۴ هزار و ۵۵۱ تن انواع محصولات را به مبلغ ۱۰هزار و ۵۴۴میلیارد و ۵۵۱میلیون ریال فروخته است که از این محل به سود ناخالص ۲هزار و ۵۷۶میلیارد و ۲۲۱میلیون ریال دست یافته است. این شرکت اعلام کرده است که با توجه به شرایط موجود شرکت بتواند پیش بینی‌های خود را در مورد تولید محصولات و فروش آنها طی ۶ماهه دوم سال مالی محقق سازد.

   اظهارات حسابرس در مورد افزایش سرمایه دو شرکت:  شرکت‌های فنرسازی خاور و صنایع فولاد آلیاژی یزد اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی خود را نسبت به گزارش توجیهی هیات‌مدیره درخصوص افزایش سرمایه را منتشر کردند. شرکت فنرسازی خاور اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیات‌مدیره در خصوص افزایش سرمایه را منتشر کرد. «خفنر» قصد دارد سرمایه خود را از مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال به مبلغ ۴۶۷ میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال معادل ۱۳۰ درصد افزایش دهد که قرار است از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها تامین می‌شود و به منظور اجرای ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور عملیاتی می‌شود. گفتنی است انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده است و در این خصوص اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت. علاوه بر این شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیات‌مدیره در خصوص افزایش را منتشر کرد. «فولای» سرمایه خود را از مبلغ ۱۳۴ میلیارد ریال به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال معادل ۴۹ درصد افزایش می‌دهد. این افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی تامین می‌شود و به منظور اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش ارایه می‌شود.

   سود ۶ماهه «گکوثر»؛ ۸۳۲ریال:  هتل‌های بین‌المللی پارسیان کوثر اصفهان، سود ۶ماهه هرسهم را ۸۳۲ریال اعلام کرد. هتل‌های بین‌المللی پارسیان کوثر اصفهان در اطلاعات و صورت‌های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ سود هر سهم را ۸۳۲ریال اعلام کرد. این شرکت سود عملیاتی را ۱۰۲میلیارد و ۱۳۴میلیون ریال، سود خالص را ۹۱میلیارد و ۵۵۱میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره را ۹۳میلیارد و ۵۵۰میلیون ریال اعلام کرد. «گکوثر» درآمد محقق شده این دوره را ۲۸۲میلیارد و ۲۵۲میلیون ریال اعلام کرد و بر اساس پیش بینی‌هایی که برای دوره مالی ۶ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸ داشته درآمد خود را ۱۸۲میلیارد و ۵۳۹میلیون ریال اعلام کرده است. این شرکت در برآوردی که از تغییرات هزینه‌های عمومی، اداری، تشکیلاتی و خالص سایر درآمدهای (هزینه‌ها) عملیاتی برای دوره ۶ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸ داشته به هزینه‌های عمومی اداری اشاره دارد که مربوط به هزینه حقوق و دستمزد کارکنان بوده که روند ۶ماهه منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۸ متناسب با هزینه‌های واقعی ۶ماهه اول پیش بینی شده است. هتل‌های بین‌المللی پارسیان کوثر اصفهان در برآوردی که از برنامه‌های تامین مالی و تغییرات هزینه‌های مالی خود داشته اعلام کرد که شرکت برای سال مالی ۱۳۹۸ درصدد دریافت تسهیلات مالی به مبلغ ۲میلیارد ریال برای تعمیر و بازسازی برخی از قسمت‌های هتل بوده که هزینه بهره تسهیلات فوق برای سال۱۳۹۸ معادل ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده و تا تاریخ تهیه این گزارش تسهیلات فوق دریافت نشده است.

   تحقق سود112 تومان «فجر» برای هر سهم:  شرکت فولاد امیرکبیر کاشان با طی کردن روند رو به رشد خود در سودسازی، به ازای هر سهم در ۶ ماه فعالیت یک هزار و ۱۲۰ریال سود محقق کرد. شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۶ماهه با سرمایه ۸۵۸ میلیارد ریالی سود هر سهم را یک هزار و ۱۲۰ریال اعلام کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته روند سودسازی خود را ۷۵درصد افزایش داده است. این شرکت در دوره مورد گزارش سود عملیاتی را یک هزار و ۱۶۲ میلیارد ریال، سود خالص را ۹۶۱میلیارد و ۳۴۸میلیون ریال و سود انباشته را دو هزار و ۱۳۰میلیارد ریال اعلام کرده است. در اهداف و برنامه‌های تشریح شده این شرکت درخصوص تولید و فروش محصولات به راه‌اندازی خط ۳۰۰هزار تنی ورق گالوانیزه عرض بلند جهت صنایع و خودروسازی اشاره شده که در دستور کار آن قرار داده شده و همچنین بازارهای هدف صادراتی مخصوصاً کشورهای همسایه در اولویت کاری شرکت قرار گرفته است. «فجر» قیمت ورق گالوانیزه را متأثر از قیمت ورق گرم فولادی و همچنین قیمت فلز روی اعلام کرد.

 

ارسال نظر