روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۷۵۶۹

 شناسایی زیان ۳۴ریالی «دزهراوی»

در گزارش ۶ماهه: شرکت داروسازی زهراوی در گزارش ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ به ازای هرسهم ۳۴ریال زیان شناسایی کرد.به گزارش سنا، شرکت داروسازی زهراوی در صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۶ماهه، سود عملیاتی خود را ۳۶۹میلیارد ریال، زیان خالص را ۸۴میلیارد و ۷۸میلیون ریال و زیان انباشته را یک هزار و ۴۰۷میلیارد ریال اعلام کرده است.این شرکت در گزارش منتشر شده خود با سرمایه ۲هزار و ۵۰۴میلیارد ریالی از شناسایی زیان ۳۴ریالی به ازای هرسهم خبر داد.«دزهراوی» در تشریح اهداف و برنامه‌های راهبردی در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که شرکت در نظر دارد در سال مالی آتی با رشد مقداری فروش و نرخ فروش اقدام به تولید و فروش محصولات با ارزش افزوده بالا از طریق تغییر در ترکیب محصولات و تولید و فروش محصولات جدید اقدام کند. همچنین تعداد فروش برای سال۱۳۹۸ براساس روند عملکرد سال‌های قبل برآورد شده است. نسبت بهای تمام شده به فروش در سال ۱۳۹۸ برابر با ۶۷درصد است.این شرکت در نظر دارد در سال مالی آتی از طریق مدیریت بهینه خرید و افزایش تعدادتامین‌کنندگان داخلی وخارجی و رقابتی کردن این فرآیند اقدام کند.

 «خنصیر» گزارش ۶ماهه منتشر کرد:  شرکت مهندسی نصیر ماشین صورت‌های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ را منتشر کرد.

شرکت مهندسی نصیر ماشین در صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۶ماهه سود خالص هرسهم را ۱۷ریال اعلام کرد. پیش از این «خنصیر» در گزارش ۳ماهه خود سود هرسهم را ۲۹ریال اعلام کرده بود که در آخرین گزارش به ۱۷ریال کاهش یافته است.

این شرکت در گزارش منتشر شده خود زیان عملیاتی را ۸میلیارد و ۸۴۸میلیون ریال، سود خالص را ۳میلیارد و ۴۵۷میلیون ریال و سود انباشته را ۷۳میلیارد ریال منتشر کرده است.«خصیر» در تشریح اهداف خود اعلام کرد که شرکت در تلاش است تا درجهت کاهش هزینه‌ها و افزایش ظرفیت تولید و بهره وری به کار گیرد و به ترتیبی که باتوجه به وضعیت سخت اقتصادی و بحران های مالی و خروج گروهی از تولید‌کنندگان از عرصه تولید انبوه، این شرکت به ترتیبی عمل خواهد کرد که سودآوری سهامداران حفظ و این امر از سوی مدیریت شرکت درحال برنامه‌ریزی است. بنابراین به دلیل بحران های اقتصادی و سیاسی بسیاری از عوامل تولید خارج از مسوولیت مدیریت خواهد بود.این شرکت باتوجه به اعلام نیاز قطعه‌سازان از گروه مهندسی نصیرماشین مبنی بر تولید انواع شاتون و باتوجه به وجود تخصص دراین گروه برای انجام این موضوع نیاز به سرمایه‌گذاری برای تولید شاتون است. لذا پیش بینی شده است که هیات‌مدیره دراین خصوص افزایش سرمایه از محل آورده نقدی به مبلغ ۳۰میلیارد ریال و همچنین مبلغ ۱۰میلیارد ریال ازمحل سود انباشته (جهت تقلیل سود انباشته) درنظر گرفته شده است.

 اطلاعیه تلفیقی ۶ ماهه «کاذر» منتشر شد:   شرکت فرآورده‌های نسوز آذر صورت‌های مالی تلفیقی میان دوره‌ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ منتشر شد.

شرکت فرآورده‌های نسوز آذر در صورت‌های مالی تلفیقی ۶ماهه سود خالص خود را ۲۶۰میلیارد ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۹۰۴درصدی همراه شد. سود عملیاتی آن نیز با رشد ۴۰۰درصدی به ۲۷۷میلیارد ریال و سود انباشته به ۲۰۳میلیارد ریال رسید.این شرکت ۴۵۰میلیارد ریالی سود خالص هرسهم را در حالی ۵۷۹ریال اعلام کرد که در شرکت اصلی سود هرسهم ۵۱۴ریال اعلام کرده است.«کاذر» استراتژی مدیریت خود را احداث کوره دوار با تولید ۴۵هزار تنی پخت مواد اولیه و محصولات و امکان تولید ورقابت با بازارهای داخلی و خارجی اعلام کرده است. همچنین مقدمات طرح توسعه شرکت جهت ساخت کوره دوار از ابتدای سال قبل شروع شد و پس از برنامه‌ریزی‌های اولیه و تهیه نقشه‌ها و طرح‌ها و علاوه بر این ایجاد کارگاه مورد نیاز از ابتدای سال جاری با انعقاد قرارداد کنسرسیوم با ۲شرکت مهندسی معتبر فعالیت ساخت آغاز و پیش بینی می‌شود با صرف بودجه ۴۵۰ میلیارد ریال طی

سه ماهه دوم سال۱۳۹۹ آماده بهره‌برداری شد اجرای این طرح گام بلندی در راستای کاهش وابستگی و کاهش بهای تمام شده خواهد بود.

  ۸۲۱ریال؛ سود هرسهم «غگرجی»: شرکت بیسکویت گرجی در صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۶ ماهه با سرمایه ۲۴۵میلیارد ریالی سود هرسهم را ۸۲۱ ریال اعلام کرد.

این شرکت در گزارش منتشر شده خود سود عملیاتی را ۹۸میلیارد و ۶۲۷میلیون ریال، سود خالص را ۲۰۱میلیارد و ۱۱۳میلیون ریال و سود انباشته ۲۷۶میلیارد و ۸۱۳میلیون ریال اعلام کرده است. «غگرجی» در تشریح اهداف و برنامه‌های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده است که باتوجه به روند شرکت در تولید و فر وش، شرکت در ۶ماهه دوم دارای فروش و تولید بیشتری نسبت به ۶ ماهه اول سال خواهد داشت.این شرکت در ۶ماهه ابتدای سال جاری توانسته ۷هزار و ۳۸۶تن انواع بیسکوییت به مبلغ ۹۹۱ میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال بفروش برساند و برای

۶ ماهه دوم سال پیش بینی کرده است که ۱۵هزار و ۳۴۱تن انواع بیسکویت را به مبلغ ۲هزار و ۵۸میلیارد و ۹۵۰میلیون ریال به فروش برساند.شرکت بیسکوییت گرجی با توجه به تدوین و برنامه‌ریزی مناسب نقدینگی و ایجاد چرخه

متعادل بین وصولی و پرداختی مشکل خاصی پیش‌بینی نمی‌شود.

 

ارسال نظر