روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۷۴۷۶

  سود هر سهم «قلرست» ۴۵ درصد افزایش یافت:  شرکت قند لرستان در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۱۸۷ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۱۲۹ ریال اعلام شده بود، افزایش ۴۵ درصدی را نشان می‌دهد. به گزارش سنا، شرکت قند لرستان با سرمایه ۴۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۳ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ تیر ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت قند لرستان در دوره یاد شده، مبلغ ۷۴ میلیارد و ۶۸۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۸۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۴۵ درصدی برخوردار است. «قلرست» در دوره ۳ ماهه سال مالی منتهی به تیر ۹۸، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۳۱ میلیارد و ۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد .

  اختصاص ۱۰۱۲ ریال به ازای هر سهم «کرماشا»:  شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۱۲ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۷۲۷ ریال اعلام شده بود، افزایش ۳۹ درصدی را نشان می‌دهد. شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه با سرمایه ۳ هزار و ۵۲۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد. شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در دوره یاد شده، مبلغ ۳ هزار و ۵۷۰ میلیارد و ۶۲۸میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۱۲ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۳۹درصدی برخوردار است. «کرماشا» در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۲ هزار و ۵۶۴میلیارد و ۶۳۴میلیون ریال سود خالص کسب کرد .

 

ارسال نظر