روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۶۹۴۹

  مروری بر عملکرد یک ماهه «ارفع»:  شرکت آهن و فولاد ارفع در دوره ۷ ماهه منتهی به پایان مهر ماه ۱۳۹۸، معادل ۱۵ هزار و ۸۵۴ میلیارد و ۴۰۷ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به دوره مشابه در سال پیش افزایش ۲۶ درصدی را نشان می‌دهد. به گزارش سنا، شرکت آهن و فولاد ارفع با سرمایه ثبت شده ۶ هزار میلیارد ریال گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان مهر ماه ۱۳۹۸ را منتشر کرد. شرکت آهن و فولاد ارفع در دوره یک ماهه یاد شده، معادل یک هزار و ۳۸۵ میلیارد و ۹۹۹ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است. بررسی آمار تولید و فروش این شرکت نشان می‌دهد در این دوره «شمش فولادی» با تولید ۶۰ هزار و ۸۹۶ تن در صدر بیشترین تولید در بین محصولات شرکت آهن و فولاد ارفع قرار داشته است.

  افزایش سرمایه در سه نماد بورسی: شرکت‌های تراکتور‌سازی ایران، کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ و ایران دارو در گزارشی وضعیت فرآیند افزایش سرمایه خود را شرح دادند. شرکت تراکتور‌سازی ایران در گزارشی از صدور مجوز افزایش سرمایه ۷۷درصدی خود خبر داد. «تایرا» با سرمایه یک هزار و ۸۰۰میلیارد ریالی اعلام کرد که با افزایش یک هزار و ۴۰۰میلیارد ریالی سرمایه خود را به ۳هزار و ۲۰۰میلیارد ریال می‌رساند. این اقدام قرار است از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی تامین می‌شود و هدف از این اقدام مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر و اصلاح ساختار مالی است. از سوی دیگر هیات‌مدیره شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ قصد دارد به مجمع عمومی فوق‌العاده افزایش سرمایه خود را پیشنهاد دهد. «کحافظ» اعلام کرد قصد دارد سرمایه خود را از مبلغ ۱۸۰میلیارد ریال به مبلغ یک هزار و ۴۶۸میلیارد و ۹۱۸میلیون ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور خروج از شمول ماده ۱۴۱ اصلاحی قانون تجارت افزایش دهد.

در گزارشی دیگر اظهارنظر حساب رس و بازرس قانونی شرکت ایران دارو نسبت به گزارش توجیهی هیات‌مدیره در خصوص افزایش سرمایه منتشر شد.

«دیرا» در این گزارش اعلام کرده است که قرار است سرمایه شرکت از مبلغ ۵۳۰میلیارد ریال به مبلغ ۵۸۰میلیارد ریال معادل ۱۰۰درصد از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی افزایش یابد.

 

ارسال نظر