روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۴۰۹۰

  سود ۱۴۹۶ریالی برای هر سهم «کرمان»: شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان در صورت‌های مالی۱۲ماهه سود هرسهم را یک هزار و ۴۹۶ریال اعلام کرد.

به گزارش سنا، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان در اطلاعات و صورت‌های مالی۱۲ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸ سود هرسهم را یک هزار و ۴۹۶ریال اعلام کرد.این شرکت سود عملیاتی دوره یکساله خود را ۴۰۴میلیارد و ۹۸۸میلیون ریال، سود خالص را ۸۹۸میلیارد و ۳۳۱میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره را ۹۲۸میلیارد و ۵۵۲میلیون ریال اعلام کرد.«کرمان» در گزارش منتشر شده نسبت به مدت مشابه سال مالی ۱۳۹۷، اعلام کرده است که سود خالص شرکت ۶۳۱درصد افزایش، سود عملیاتی با ۲۲۲درصد افزایش و سود انباشته در پایان دوره با ۶۴۸درصد افزایش مواجه شده است.از سوی دیگر، در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس، پرتفوی خود را با افزایش ۹میلیارد و ۶۱۳میلیون ریال اعلام کرده است. همچنین مبلغ واگذاری سهام واگذار شده در این مدت ۴۱۹میلیارد و۶۴۷میلیون ریال اعلام شد و سود این واگذاری‌ها به ۱۴۹میلیارد و ۶۱۴میلیون ریال اعلام رسید.این شرکت کل مبلغ بهای تمام شده سهام خریداری شده در مدت مورد گزارش را ۲۶۳میلیارد و ۲۳۳میلیون ریال اعلام کرد.

«کرمان» در تشریح سایر برنامه‌های با اهمیت دوره ۱۲ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۹ اعلام کرد که قصد دارد سرمایه‌گذاری جدید در بازار سرمایه، بورس و اوراق بهادار و تشکیل پرتفوی سرمایه‌گذاری با ادامه واگذاری دارایی‌های غیرمولد انجام دهد. همچنین با سایر سهامداران جهت تقسیم حداکثری سود در مجامع شرکت آرین ماهتاب گستر (سهامی خاص) تعامل کرده است. همچنین با سایر سهامداران شرکت آرین ماهتاب گستر جهت معرفی و ورود شرکت مزبور و شرکت‌های تحت پوشش آن به بازار سرمایه مذاکره داشته است.این شرکت همچنان پیگیر اتمام پروژه‌های سرمایه‌گذاری نیروگاهی (تجدیدپذیر- فسیلی- بخار) است. علاوه بر این پیگیری لازم جهت تبدیل بدهی‌های ارزی به ریالی و کاهش ریسک نوسانات نرخ ارز را در دستور کار دارد.

 «زپارس» ۶ماهه سود ۹۲۲ریالی برای هرسهم پوشش داد: شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس در صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۶ماهه برای هرسهم ۹۲۲ریال سود پوشش داد. شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس در اطلاعات و صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۶ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸ برای هرسهم ۹۲۲ریال سود پوشش داد.این شرکت سود عملیاتی در دوره مورد گزارش را ۲۶۲میلیارد و ۶۰۷میلیون ریال، سود خالص را ۲۹۹میلیارد و ۶۰۷میلیون ریال و سود انباشته در پایان دوره را ۳۵۰میلیارد و ۸۴۳میلیون ریال اعلام کرده است.«زپارس» در تشریح اهداف و برنامه‌های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که اهداف و راهبردهای آتی شرکت تولید و تکثیر بذور ذرت و کلزا در سطح وسیع جهت کسب سود و درآمد بیشتر با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا است. همچنین این شرکت ضمن ادامه پروژه ۱۳۸۰هکتاری پادار، احداث ۱۰۰هکتاری گلخانه جهت کشت محصولات گلخانه‌ای را هم در دست اقدام دارد.«زپارس» از فروش کلزای زمستانه تولیدی سال ۹۷-۹۸ فروش شیر وگوساله وسایر بذور تامین مالی می‌شود. همچنین با توجه به برآورد شرکت از برنامه‌های تامین مالی و تغییرات هزینه‌های مالی برای دوره ۶ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۸ شرکت از محل منابع خود نسبت به پرداخت اقساط تسهیلات اقدام خواهد کرد.

 

ارسال نظر