روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۳۹۱۸

  درآمد 4 شرکت بورسی و فرابورسی افزایشی بود: شرکت‌های آهن و فولاد ارفع، صنایع فولاد آلیاژی یزد، صنایع ماشین‌های اداری ایران، داده‌پردازی ایران و سایپا شیشه با انتشار گزارش عملکرد فعالیت منتهی یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه اعلام کردند درآمد تجمعی آنها تا انتهای تاریخ یاد شده، به صورت افزایشی بوده است.

به گزارش سنا، شرکت آهن و فولاد ارفع در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، مبلغ یک هزار و ۶۳۶میلیارد و ۲۴ میلیون ریال درآمد داشته است.

«ارفع» براساس عملکرد ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۱۴ هزار و ۴۴۸ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۳۶درصدی را نشان می‌دهد.

شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۱۶۵ میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال درآمد داشته است.

«فولای» براساس عملکرد ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۶۵۹ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از افزایش ۸۱درصدی دارد.

شرکت داده‌پردازی ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۱۸۲ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال درآمد داشته است. «مداران» براساس عملکرد ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۹۳۸ میلیارد و ۲۷۹ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از رشد ۱۰۵ درصدی دارد. شرکت سایپا شیشه در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۵۸ میلیارد و ۸۰۴ میلیون ریال درآمد داشته است.

«کساپا» براساس عملکرد ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۳۰۸میلیارد و ۶۸۳ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، رشد ۳۳ درصدی را نشان می‌دهد.

  افزایش ارزش بازار در نماد «وصنعت»: ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، با افزایش یک هزار و ۵۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به ۱۴ هزار و ۲۵۳ میلیارد و ۸۲۱ میلیون ریال رسید.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت با سرمایه ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷ هزار و ۷ میلیارد و ۲۷۷ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۲ هزار و ۷۱۶ میلیارد و ۴۳۲۱۸۶ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت. بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۶۹۱ میلیارد و ۶۰۶ میلیون ریال به ۷ هزار و ۶۹۸ میلیارد و ۸۸۳ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت نیز با افزایش یک هزار و ۵۳۷ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال معادل ۱۴هزار و ۲۵۳ میلیارد و ۸۲۱ میلیون ریال محاسبه شد. «وصنعت» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳۲۲ میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریال به مبلغ ۷۹۴ میلیارد و ۱۵۸ میلیون ریال واگذار و از این بابت ۴۷۱ میلیارد و ۷۷۷ میلیون ریال سود کسب کرد . شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت طی دوره یک ماهه منتهی به شهریور ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۱۳ میلیارد و ۹۸۷ میلیون ریال خریداری کرد. پیشنهاد افزایش سرمایه ۶۹ درصدی «دامین»: هیات‌مدیره شرکت داروسازی امین پیشنهاد افزایش سرمایه ۵۷۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی، معادل ۶۹ درصد را به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت پیشنهاد داد. شرکت داروسازی امین عنوان کرده است برنامه افزایش سرمایه از مبلغ ۸۲۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال دارد.

بر اساس این گزارش، افزایش سرمایه «دامین» از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی با هدف تامین بخشی از سرمایه در گردش که در تاریخ ۳ مهر ماه ۱۳۹۸ به تصویب هیات‌مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، خواهد بود. بدیهی است انجام افزایش سرمایه یاد شده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده است و در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.

   افزایش سرمایه 167 درصدی در «مادیرا»: سازمان بورس و اوراق بهادار با افزایش سرمایه ۱۶۷ درصدی شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته موافقت کرد. افزایش سرمایه ۲ هزار میلیارد ریالی شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران از مبلغ یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به مبلغ ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته از سوی سازمان بورس بلامانع اعلام شد. افزایش سرمایه شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران به منظور اصلاح ساختار مالی و راه‌اندازی خطوط تولید ماشین لباسشویی و یخچال خواهد بود.  بر اساس این گزارش، انجام افزایش سرمایه «مادیرا» حداکثر تا ۶۰روز پس از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود. عدم انجام افزایش سرمایه در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز شده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.

 

ارسال نظر