روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۳۸۲۷

    ارزش بازار «وبهمن» افزایشی بود:  ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری بهمن در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، با افزایش یک هزار و ۶۰ میلیارد و ۷۱۳ میلیون ریال به ۸ هزار و ۵۲۲ میلیارد و ۱۹۹ میلیون ریال رسید. به گزارش سنا، شرکت سرمایه‌گذاری بهمن با سرمایه ۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد. شرکت سرمایه‌گذاری بهمن با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۷ هزار و ۴۶۱ میلیارد و ۴۸۶ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت. بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۳۳ میلیارد و ۵۱۳ میلیون ریال به ۳ هزار و ۸۳۳ میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری بهمن نیز با افزایش یک هزار و ۶۰ میلیارد و ۷۱۲ میلیون ریال معادل ۸ هزار و ۵۲۲ میلیارد و ۱۹۹ میلیون ریال محاسبه شد. «وبهمن» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳۶ میلیارد و ۸۱۹ میلیون ریال به مبلغ ۴۸ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۱ میلیارد و ۸۱۶ میلیون ریال سود کسب کرد . شرکت سرمایه‌گذاری بهمن طی دوره یک ماهه منتهی به شهریور ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷۰ میلیارد و ۳۳۲ میلیون ریال خریداری کرد.

    «وصنا» خریدار و فروشنده بود: شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، خریدار و فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۳۰ میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال سود کسب کرد. شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر ایران با سرمایه یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد. شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر ایران با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ هزار و ۹۱۵ میلیارد و ۸۶۸ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۶ هزار و ۹۶۴ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت. بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۸۲ میلیارد و ۵۹۵ میلیون ریال به ۲ هزار و ۹۹۸ میلیارد و ۴۶۳ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر ایران نیز با افزایش ۱۴۵ میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال معادل ۷ هزار و ۱۱۰ میلیارد و ۳۹۵ میلیون ریال محاسبه شد. «وصنا» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۱۳ میلیارد و ۷۳۸ میلیون ریال به مبلغ ۱۴۴ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۳۰ میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال سود کسب کرد. شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر ایران طی دوره یک ماهه منتهی به شهریور ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۹۶ میلیارد و ۳۳۳ میلیون ریال خریداری کرد.

    «وساپا» 14 هزار میلیارد ریالی شد: ارزش بازار گروه سرمایه‌گذاری سایپا در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، با افزایش یک هزار و ۷۷۱میلیارد و ۲۴۴ میلیون ریال به ۱۴ هزار و ۵۱۶ میلیارد و ۱۴۱ میلیون ریال رسید. گروه سرمایه‌گذاری سایپا با سرمایه ۱۰ هزار و ۶۷۵ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد. گروه سرمایه‌گذاری سایپا با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۱ هزار و ۱۸۸میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۲ هزار و ۷۴۴ میلیارد و ۹۸۷ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت. بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۲۶۴ میلیارد و ۱۷۳ میلیون ریال به ۱۱ هزار و ۴۵۲ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال رسید. ارزش بازار گروه سرمایه‌گذاری سایپا نیز با افزایش یک هزار و ۷۷۱میلیارد و ۲۴۴ میلیون ریال معادل ۱۴ هزار و ۵۱۶ میلیارد و ۱۴۱میلیون ریال محاسبه شد. «وساپا» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۰۶ میلیارد و ۸۶۰میلیون ریال به مبلغ ۳۷۱میلیارد و ۲۳۷ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۶۴میلیارد و ۳۷۷میلیون ریال سود کسب کرد . گروه سرمایه‌گذاری سایپا طی دوره یک ماهه منتهی به شهریور ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴۷۱ میلیارد و ۳۳ میلیون ریال خریداری کرد.

 

    درآمد دو شرکت سیمانی افزایشی بود:  شرکت‌های سیمان کردستان و سیمان خزر با انتشار گزارش عملکرد فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه اعلام کردند درآمد تجمعی آنها تا انتهای تاریخ یاد شده، به صورت افزایشی بوده است. شرکت سیمان کردستان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۱۶۲میلیارد و ۱۴۲میلیون ریال درآمد داشته است. «سکرد» براساس عملکرد ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ یک هزار و ۱۴۵ میلیارد و ۷۵ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد. شرکت سیمان خزر در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱شهریور ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۱۲۵ میلیارد و ۶ میلیون ریال درآمد داشته است.

 

ارسال نظر