روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۳۵۶۸

   درآمد «فلوله» افزایشی بود: شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران در دوره ۶ ماهه منتهی به پایان شهریور ماه ۱۳۹۸، معادل ۸۴۲ میلیارد و ۴۹۸ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به دوره مشابه در سال پیش افزایش ۱۴درصدی را نشان می‌دهد. به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران با سرمایه ۵۰۰ میلیارد ریال گزارش فعالیت یک‌ماهه منتهی به پایان شهریور ماه ۱۳۹۸ را منتشر کرد.

شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران در دوره یک ماهه یاد شده، معادل ۱۴۷ میلیارد و ۲۶۲ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است.

بررسی آمار تولید و فروش این شرکت نشان می‌دهد در این دوره «لوله‌های نشکن» با تولید یک هزار و ۱۰۱ هزار و ۷۴۶ تن در صدر بیشترین تولید در بین محصولات شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران قرار داشته است. در این دوره یک ماهه، همین محصول با فروش یک هزار و ۵۸ تن در صدر فروش‌های مرداد ماه «فلوله» قرار گرفت. شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه سال جاری، معادل ۸۴۲ میلیارد و ۴۹۸ میلیون ریال محصول به فروش رسانده است که نسبت به دوره مشابه در سال پیش، از افزایش ۱۴ درصدی برخوردار بوده است.

   ارزش بازار «اعتلا» افزایشی بود: ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری اعتلا البرز در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، با افزایش ۴۵۸میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال به ۳ هزار و ۹ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال رسید. شرکت سرمایه‌گذاری اعتلا البرز با سرمایه ثبت شده ۶۰۰ میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد. شرکت سرمایه‌گذاری اعتلا البرز با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یادشده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام‌شده یک هزار و ۳۹۱ میلیارد و ۸۱۴ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد و ۷۱۳ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت. بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۱۹ میلیارد و ۵۷۱ میلیون ریال به یک هزار و ۴۱۱ میلیارد و ۳۸۵ میلیون ریال رسید. همچنین ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری اعتلا البرز نیز با افزایش ۴۵۸ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال معادل ۳ هزار و ۹ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال محاسبه شد. «اعتلا» در دوره یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۶۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال به مبلغ ۱۰۳میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۴۲میلیارد و ۵۲۴ میلیون ریال سود کسب کرد. شرکت سرمایه‌گذاری اعتلا البرز طی دوره یک ماهه منتهی به شهریور ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام‌شده ۸۰ میلیارد و ۹۲۱ میلیون ریال خریداری کرد.

 

ارسال نظر