روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۳۲۱۳

  «دحاوی» ۶ماهه برای هرسهم ۴۱ریال سود ساخت: شرکت الحاوی در صورت‌های میان دوره‌ای مالی ۶ماهه برای هرسهم ۴۱ریال سود ساخت. به گزارش پایگاه خبری سنا، شرکت الحاوی در اطلاعات و صورت‌های میان دوره‌ای مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور ۱۳۹۷ برای هرسهم ۴۱ریال سود ساخت که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی ۱۳۹۶، معادل ۸۴درصد کاهش یافته و از رقم ۲۵۵ریال به سود ۴۱ریالی رسیده است.

این شرکت سود عملیاتی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۷ را ۸۵میلیارد و ۲۲۹میلیون ریال، سود خالص را ۱۴میلیارد و ۸۳۶میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره را یک هزار و ۱۴۰میلیارد ریال اعلام کرده است.

«دحاوی» طی دوره مورد گزارش اعلام کرده است که تولیدات این شرکت با افت ۳۲.۷۵درصدی نسبت به دوره مشابه سال مالی۱۳۹۶ از ۱۴میلیون و ۸۸۱هزار و ۲۲بسته و شیشه به ۱۰میلیون و ۷هزار و ۷۷۳بسته و شیشه رسیده است. این شرکت در این مدت توانسته ۳۸میلیون و ۸۰۲هزار و ۳۸۹بسته و شیشه را به فروش برساند و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۱۵.۷۳درصد افزایش فروش داشته باشد. گفتنی است؛ این شرکت در مدت مشابه سال۱۳۹۶ حجم فروش خود را ۱۷میلیون و ۹۸۶هزار و ۶۹۳بسته و شیشه اعلام کرده است.

لازم به ذکر است؛ «دحاوی» مبلغ فروش محصولات خود را طی دوره مورد گزارش ۴۹۳میلیارد و ۴۶۷میلیون ریال اعلام کرده است که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی۱۳۹۶ با افت ۱۷.۸۵درصدی مواجه شده است.

  مجوز افزایش سرمایه ۳ نماد «شتوکا، ارفع و تلیسه» صادر شد:  شرکت‌های توکا رنگ فولاد سپاهان، آهن و فولاد ارفع و دامداری تلیسه نمونه مجوز افزایش سرمایه خود را از سازمان بورس و اوراق بهادار گرفت.

شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز افزایش سرمایه خود را دریافت کرد.

«شتوکا» سرمایه خود را از ۷۰میلیارد ریال به ۱۵۰میلیارد ریال معادل ۱۱۴درصد محل سود انباشته افزایش داده است. این افزایش سرمایه با هدف اجرای طرح تولید یک هزار و ۲۰۰تن رزین پلی‌استر (اشباع-غیر‌اشباع) عملیاتی شده است.

گفتنی است؛ انجام افزایش سرمایه، حداکثر تا ۶۰ روز از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود. عدم انجام افزایش سرمایه در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز شده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.

شرکت آهن و فولاد ارفع از سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی را دریافت کرد. این شرکت با سرمایه ۶هزار میلیارد ریالی سرمایه خود را به ۱۲هزار میلیارد ریال می‌رساند. این افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی تامین می‌شود و موضوع آن اجرای طرح‌های توسعه است.

گفتنی است؛ شروع پذیره نویسی حداکثر تا ۶۰روز از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود. عدم شروع پذیره نویسی در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز شده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.

شرکت دامداری تلیسه نمونه مجوز افزایش سرمایه ۱۵۰درصدی را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد.

«تلیسه» با سرمایه ۲۱۰میلیارد ریالی قصد دارد از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ۱۴۰میلیارد ریال سرمایه خود را افزایش دهد و سرمایه شرکت را به ۳۵۰میلیارد ریال برساند. این اقدام در راستای اصلاح ساختار مالی انجام می‌شود.

شروع پذیره نویسی حداکثر تا ۶۰ روز از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود. عدم شروع پذیره‌نویسی در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز گردیده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.

  سود هر سهم «غپینو» افزایشی بود: شرکت صنعتی پارس مینو در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۹۶ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۳۶ ریال اعلام شده بود، افزایش ۱۶۷ درصدی را نشان می‌دهد.

شرکت صنعتی پارس مینو با سرمایه یک هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۳ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت صنعتی پارس مینو در دوره یاد شده، مبلغ ۱۲۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۹۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۱۶۷ درصدی برخوردار است. با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۷۱۵ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد. «غپینو» در دوره ۳ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۴۵ میلیارد و ۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۳۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین براساس این گزارش، شرکت صنعتی پارس مینو در صورت‌های مالی میان دوره‌ای تلفیقی ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، سود هر سهم را با افزایش۲۷۲ درصدی نسبت به سال گذشته، ۱۴۵ ریال و سود خالص را ۱۸۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال اعلام کرده بود.

 

ارسال نظر