روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۱۶۵۶

  سود هر سهم «غشهداب» افزایشی بود: شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۱۲۴ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۴۱ ریال اعلام شده بود، افزایش ۲۰۲ درصدی را نشان می‌دهد. به گزارش سنا، شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان با سرمایه یک هزار و ۳۳۰میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۳ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد. شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان در دوره یاد شده، مبلغ ۱۶۵ میلیارد و ۴۲۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۲۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۲۰۲ درصدی برخوردار است. با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۶۱۷ میلیارد و ۲۸۱ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد. «غشهداب» در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۵۴ میلیارد و ۴۴۱ میلیون ریال سود خالص محقق کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۴۱ ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

  درآمد «سبهان» تغییر چندانی نداشت: شرکت‌ سیمان بهبهان با انتشار گزارش عملکرد فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه اعلام کرد  که در درآمد تجمعی خود نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، با کاهش ۹ درصدی مواجه بوده است. همچنین درآمد تجمعی شرکت صنایع سیمان غرب تا دوره یاد شده، تنها یک درصد رشد داشته است. شرکت سیمان بهبهان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۸، معادل ۹۴ میلیارد و ۵۸۵میلیون ریال درآمد داشته است. «سبهان» براساس عملکرد ۵ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۴۳۵ میلیارد و ۶۲۸ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، کاهش ۹ درصدی را نشان می‌دهد. درآمد ۵ماهه «سغرب» تنها یک درصد افزایش یافت: شرکت صنایع سیمان غرب در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱مرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۱۲۰ میلیارد و ۱۶۹ میلیون ریال درآمد داشته است. «سغرب» براساس عملکرد ۵ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۵۳۱ میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از افزایش یک درصدی دارد.

  افزایش درآمد 5 ماهه «کاسپین»: شرکت داروسازی کاسپین تامین در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۸، معادل ۳۶۳ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال درآمد داشته است. «کاسپین» براساس عملکرد ۵ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ یک هزار و ۳۲۸ میلیارد و ۳۳۱ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۶۳ درصدی را نشان می‌دهد.

  درآمد ۵ ماهه «دارو» ۸۹ درصد افزایش یافت: شرکت کارخانجات داروپخش در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۷۴۹ میلیارد و ۶۴۶ میلیون ریال درآمد داشته است. «دارو» براساس عملکرد ۵ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۲هزار و ۷۸۷ میلیارد و ۴۵۸ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از افزایش ۸۹ درصدی دارد.

  کسب درآمد ۵ هزار میلیاردی «دعبید» طی ۸ ماه: شرکت داروسازی دکتر عبیدی در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۷۴۰ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال درآمد داشته است. «دعبید» براساس عملکرد ۸ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۵هزار و ۴۸۴ میلیارد و ۷۴۷ میلیون ریال درامد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۴۷ درصدی را نشان می‌دهد.

  کسب سود ۲۷۳ میلیارد ریالی «وصنعت» از واگذاری‌های خود: شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۸، خریدار و فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود معادل ۲۷۳ میلیارد و ۲۴۵ میلیون ریال سود کسب کرد. شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت با سرمایه ۴هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱مرداد ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد. شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷ هزار و ۵۰۵ میلیارد و ۷۲۱ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۲ هزار و ۵۶۱ میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت. بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۴۹۸میلیارد و ۴۴۴ میلیون ریال به ۷ هزار و ۷ میلیارد و ۲۷۷ میلیون ریال رسید. درحالی که ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت با افزایش ۱۵۵ میلیارد و ۱۲۶ میلیون ریال معادل ۱۲ هزار و ۷۱۶ میلیارد و ۳۲۱ میلیون ریال محاسبه شد. «وصنعت» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۸۱۳ میلیارد و ۳۵۶ میلیون ریال به مبلغ یک هزار و ۸۶ میلیارد و ۶۰۱ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۲۷۳ میلیارد و ۲۴۵میلیون ریال سود کسب کرد.

 

ارسال نظر