روی خط شرکت ها

۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۹۵۴۸

  سود هر سهم «تبرک» 721 درصد رشد داشت: گروه کارخانجات صنعتی تبرک در دوره 12ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 1397، به ازای هر سهم خود 354 ریال سود کنار گذاشت که نسبت به گزارش حسابرسی نشده افزایش 721 درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش سنا، گروه کارخانجات صنعتی تبرک با سرمایه 2 هزار و 231 میلیارد و 504 میلیون ریال، صورت‌های مالی 12 ماهه دوره مالی منتهی به 29 اسفند1397 را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

 گروه کارخانجات صنعتی تبرک در دوره یاد شده، مبلغ 789 میلیارد و 958 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 354 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال 96 معادل 74 درصد افزایش داشته است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ 844 میلیارد و 476 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

«تبرک» در دوره 12 ماهه سال مالی منتهی به اسفند 96، به صورت حسابرسی شده، مبلغ 451 میلیارد و 886 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین‌ترتیب مبلغ 203 ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

لازم به ذکر است در گزارش حسابرسی شده گروه کارخانجات صنعتی تبرک نسبت به گزارش حسابرسی نشده افزایش 721 درصدی سود هر سهم به سبب شناسایی 689 میلیارد ریال درآمد سود سهام مشاهده می‌شود.

همچنین بر اساس این گزارش، ارزش بازار گروه کارخانجات صنعتی تبرک در دوره یاد شده، با افزایش 6 هزار و 25 میلیارد و 848 میلیون ریال به 8 هزار و 555 میلیارد و 30 میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش 8 میلیارد و 829 میلیون ریال معادل یک هزار و 457 میلیارد و 640 میلیون ریال محاسبه شد.

«تبرک» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل 45 میلیارد و 511 میلیون ریال به مبلغ معادل 113 میلیارد و 22 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ 67 میلیارد و 511 میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت گروه کارخانجات صنعتی تبرک طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 54 میلیارد و 340 میلیون ریال خریداری کرد.

  فروش تجمعی «غپینو» افزایشی بود: شرکت صنعتی پارس مینو در دوره 4 ماهه منتهی به پایان تیر ماه 1398، معادل یک هزار و 432 میلیارد و 288 میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره مشابه در سال پیش افزایش 75درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش سنا، شرکت صنعتی پارس مینو با سرمایه یک هزار و 260 میلیارد ریال گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان تیر ماه 1398 را منتشر کرد.

شرکت صنعتی پارس مینو در دوره یک ماهه یاد شده، معادل 489 میلیارد و 572 میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است.

بررسی آمار تولید و فروش این شرکت نشان می‌دهد در این دوره «گروه ویفر» با تولید 751 هزار و 366 کیلوگرم در صدر بیشترین تولید در بین محصولات شرکت صنعتی پارس مینو قرار داشته است.

در این دوره یک ماهه، همین محصول نیز با همین مقدار فروش در صدر فروش‌های تیر ماه “غپینو “ قرار گرفت.

شرکت صنعتی پارس مینو از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه سال جاری، معادل یک هزار و 432 میلیارد و 288 میلیون ریال محصول به فروش رسانده است که نسبت به دوره مشابه در سال پیش، از افزایش 75 درصدی برخوردار بوده است.

  رشد ۱۸۰ درصدی در درآمد ۴ ماهه «تایرا»: شرکت تراکتورسازی ایران در دوره ۴ ماهه منتهی به پایان تیر ماه ۱۳۹۸، معادل ۶ هزار و ۵۳۹ میلیارد و ۶۰۱ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به دوره مشابه در سال پیش افزایش ۱۸۰ درصدی را نشان می‌دهد.

شرکت تراکتورسازی ایران با سرمایه یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان تیر ماه ۱۳۹۸ را منتشر کرد.

شرکت تراکتورسازی ایران در دوره یک ماهه یاد شده، معادل یک هزار و ۸۹۰ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است.

بررسی آمار تولید و فروش این شرکت نشان می‌دهد در این دوره «تراکتور ۴۷۵ دو دیفر» با تولید ۶۱۳ دستگاه در صدر بیشترین تولید در بین محصولات شرکت تراکتورسازی ایران قرار داشته است.

در این دوره یک ماهه، همین محصول نیز با فروش ۵۶۹ دستگاه در صدر فروش‌های تیر ماه «خودرو» قرار گرفت.

شرکت تراکتورسازی ایران از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه سال جاری، معادل ۶ هزار و ۵۳۹ میلیارد و ۶۰۱ میلیون ریال محصول به فروش رسانده است که نسبت به دوره مشابه در سال پیش، از افزایش ۱۸۰ درصدی برخوردار بوده است.

 

 

ارسال نظر