روی خط شرکت ها

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۹۲۹۲

 «تمحرکه» زیان خود را به نصف رساند: شرکت ماشین‌سازی نیرو محرکه در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۲۱ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، کاهش ۴۹ درصدی زیان مشاهده می‌شود. این شرکت طی دوره ۳ ماهه به اسفند ۹۷، زیان هر سهم را ۴۱ ریال اعلام کرده بود. به گزارش سنا، شرکت ماشین‌سازی نیرو محرکه با سرمایه ۱۲۱ میلیارد و ۸۴۳ میلیون ریال، صورت‌های مالی ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد. شرکت ماشین‌سازی نیرو محرکه در دوره یاد شده، مبلغ ۲ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ ۲۱ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته کاهش ۴۹ درصدی در شناسایی زیان داشته است. با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۹۹ میلیارد و ۲۵۶ میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.  “تمحرکه “ در دوره ۳ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۴ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۴۱ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود. مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری تقسیم مبلغ ۴۰۰ ریال سود نقدی و ۵۰۶ ریال سود خالص برای هر سهم این شرکت را در مجمع به تصویب رساند.

  تعیین سود ۴۰۰ ریالی هر سهم «وصندوق»: به گزارش سنا، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷ در روز دوشنبه ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۸ برگزار شد. دستور جلسه مجمع عمومی سالانه “وصندوق “ برای دوره مالی ذکر شده به شرح زیر بوده است:  استماع گزارش هیات‌مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، انتخاب اعضای هیات‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات‌مدیره و تعیین پاداش هیات‌مدیره. براساس گزارش منتشر شده در خصوص این جلسه، خلاصه تصمیمات مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری عبارت است از: سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ ۴۰۰ ریال و سود خالص به ازای هر سهم ۵۰۶ ریال تصویب شد. سود خالص ۱۳ هزار و ۶۵۳ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره با لحاظ کردن مصوبات مجمع، ۵ هزار و ۹۸۷ میلیارد و ۸۷۸ میلیون ریال اعلام شد. سازمان حسابرس به ‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و همچنین به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شد. روزنامه “اطلاعات “ به عنوان روزنامه‌های کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت تعیین شد.

   سود «سخوز» افزایش یافت: شرکت سیمان خوزستان در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۱۷۷ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته افزایش ۲۹ درصدی را نشان می‌دهد.

شرکت سیمان خوزستان با سرمایه ثبت شده ۶۵۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سیمان خوزستان در دوره یاد شده، مبلغ ۲۴۸ میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۷۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ معادل ۲۹ درصد افزایش داشته است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۷۶۴ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

«سخوز» در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۸۸ میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۱۳۷ ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود. همچنین بر اساس این گزارش، شرکت سیمان خوزستان در برآورد خود از نرخ مواد اولیه در دوره ۹ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ اعلام کرده است در این دوره با توجه به افزایش هزینه‌ها و افزایش سوخت نرخ مواد اولیه حدودا ۱۵ درصد افزایش خواهد داشت.

   سود هر سهم «ونیکی» افزایشی بود:  شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران با سرمایه ۷ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد. شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۳ هزار و ۶۷۸ میلیارد و ۱۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۵۲۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ معادل ۳۴۵ درصد افزایش داشته است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۸ هزار و ۲۷۶ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

«ونیکی» در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به آذر ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۸۲۷ میلیارد و ۵۷۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۱۱۸ ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران در دوره یاد شده، با افزایش ۲۴ هزار و ۴۲۲ میلیارد و ۹۴۷ میلیون ریال به ۶۰ هزار و ۳۳۹ میلیارد و ۹۳ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد و ۴۳۱ میلیون ریال معادل ۱۶ هزار و ۷۰۷ میلیارد و ۱۹۲۴ میلیون ریال محاسبه شد.

 

ارسال نظر