روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۸۸۴۲

   سود هر سهم «ذوب» افزایشی بود: شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۴۶ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل ۱۴۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد..

به گزارش سنا، شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان با سرمایه ۶۱ هزار و ۵۰۳ میلیارد و ۵۳۹ میلیون ریال، صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد. شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان در دوره یاد شده، مبلغ ۲ هزار و ۸۳۲ میلیارد و ۲۵۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۴۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ افزایش ۱۴۲ درصدی داشته است. شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان افزایش ۱۱۶ درصدی فروش را دلیل افزایش سود هر سهم و همچنین افزایش ۳۵۳ درصدی سود خالص عنوان کرده است. با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۹ هزار و ۹۸۸ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت فرابورسی منظور شد. «ذوب» در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۶۲۴ میلیارد و ۶۴۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۱۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود. شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان در صورت‌های مالی تلفیقی ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، سود هر سهم را مبلغ ۱۴ریال و سود خالص را ۳ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال اعلام کرده بود. همچنین بر اساس این گزارش، بر آورد شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان از تغییرات نرخ فروش محصولات در دوره ۹ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸ به شرح زیر اعلام است:  با توجه به نرخ فروش محصولات فولادی در دوره ۳ ماهه نخست سال جاری پیش بینی می‌شود در دوره ۹ ماهه آتی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ در مقایسه با دوره ۳ ماهه اول، تغییر محسوسی در قیمت‌های فروش حاصل نشود.

   «چکاوه» در هر سهم خود به سود رسید: شرکت صنایع کاغذسازی ایران در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۱۹ ریال سود کنار گذاشت. این شرکت در دوره سه ماهه مشابه در سال گذشته، ۶۷ ریال زیان به ازای هر سهم شناسایی کرده بود. شرکت صنایع کاغذسازی ایران با سرمایه ۲۵۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد. شرکت صنایع کاغذسازی ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۴ میلیارد و ۸۴۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ افزایش چشمگیری داشته است. با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۲۰۳ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد. «چکاوه» در دوره ۳ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۱۶ میلیارد و ۶۶۹ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۶۷ ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود. شرکت صنایع کاغذسازی ایران در صورت‌های مالی تلفیقی ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، سود هر سهم را مبلغ ۱۴ریال و سود خالص را ۳ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال اعلام کرده بود.

   تعیین سود ۴۲۰۰ ریالی هر سهم «شسپا»: مجمع عمومی شرکت نفت سپاهان تقسیم مبلغ ۴ هزار و ۲۰۰ ریال سود نقدی و ۹ هزار ۴۷۳ ریال سود خالص برای هر سهم این شرکت را در مجمع به تصویب رساند. مجمع عمومی عادی سالانه شرکت نفت سپاهان برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷ در روز چهارشنبه ۱۹ تیر ماه ۱۳۹۸ برگزار شد. دستور جلسه مجمع عمومی سالانه “شسپا “ برای دوره مالی ذکر شده به شرح زیر بوده است:  استماع گزارش هیات‌مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، انتخاب اعضای هیات‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات‌مدیره و تعیین پاداش هیات‌مدیره. براساس گزارش منتشر شده در خصوص این جلسه، خلاصه تصمیمات مجمع عمومی شرکت نفت سپاهان عبارت است از:  سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ ۲ هزار و ۴۰۰ ریال و سود خالص به ازای هر سهم ۹ هزار و ۴۷۲ ریال تصویب شد. سود خالص ۹ هزار و ۹۴۶ میلیارد و ۸۵۷ میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره با لحاظ کردن مصوبات مجمع، ۷ هزار و ۱۴۲ میلیارد و ۵۳۲ میلیون ریال اعلام شد.

   زیان هر سهم «خودرو» افزایش یافت: شرکت ایران خودرو در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۵ هزار و ۵۵۳ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به گزارش حسابرسی نشده، افزایش ۴ درصدی زیان مشاهده می‌شود. این شرکت طی دوره ۱۲ ماهه به اسفند ۹۶، سود هر سهم را ۵۷ ریال اعلام کرده بود. شرکت ایران خودرو با سرمایه ۱۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.   در دوره یاد شده، مبلغ ۸۴ هزار و ۹۵۹ میلیارد و ۲۳۵ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ ۵ هزار و ۵۵۳ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته افزایش چشمگیری در شناسایی زیان داشته است. در گزارش حسابرسی شده خودرو نسبت به گزارش حسابرسی نشده، افزایش ۴ درصدی زیان هر سهم به سبب افزایش سایر هزینه‌های عملیاتی مشاهده می‌شود.

 

 

ارسال نظر