روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۸۷۵۵

   تعیین سود ۱۵۰ ریالی هر سهم «فملی»: مجمع عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران تقسیم مبلغ ۱۵۰ ریال سود نقدی و ۶۹۲ ریال سود خالص برای هر سهم این شرکت را در مجمع به تصویب رساند. به گزارش سنا، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت ملی صنایع مس ایران برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷ در روز دوشنبه ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۸ برگزار شد. دستور جلسه مجمع عمومی سالانه «فملی» برای دوره مالی ذکر شده به شرح زیر بوده است:  استماع گزارش هیات‌مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامة کثیرالانتشار، انتخاب اعضای هیات‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات‌مدیره و تعیین پاداش هیات‌مدیره. براساس گزارش منتشر شده در خصوص این جلسه، خلاصه تصمیمات مجمع عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران عبارت است از:  سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ ۱۵۰ ریال و سود خالص به ازای هر سهم ۶۹۲ریال تصویب شد. سود خالص ۵۳ هزار و ۹۹۴میلیارد و ۵۹۴ میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره با لحاظ کردن مصوبات مجمع، ۴۶ هزار و ۳۶۷میلیارد و ۴۸۶میلیون ریال اعلام شد. بهراد مشار به ‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و هشیار بهمند به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

   سود هر سهم «شاملا» ۳۰۴ درصد افزایش داشت: شرکت معدنی املاح ایران در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۹۳۳ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ رشد ۳۰۴ درصدی را نشان می‌دهد. شرکت معدنی املاح ایران با سرمایه ۲۱۰میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد. شرکت معدنی املاح ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۴۰۵ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۹۳۳ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ معادل ۳۰۴ درصد افزایش داشته است. با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۶۲۵ میلیارد و ۷۱۵ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد. «شاملا» در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۱۰۰میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۴۷۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود. همچنین بر اساس این گزارش، شرکت معدنی املاح ایران، تلاش برای بهبود راندمان تولید و کاهش هزینه قیمت تمام شده پذیرش محصول سولفات سدیم در بورس کالا و واقعی‌سازی بهای فروش این محصول ورود به بازارهای جدید صادراتی و حفظ رقابت‌پذیری محصولات تولیدی را از جمله اهداف و راهبردهای آتی مدیریت در خصوص تولید و فروش محصولات خود عنوان کرده است.

   مروری بر خلاصه تصمیمات مجمع عمومی «سمگا»: مجمع عمومی گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران تقسیم مبلغ ۶۶ ریال سود نقدی و ۶۵۹ ریال سود خالص برای هر سهم این شرکت را در مجمع به تصویب رساند. مجمع عمومی عادی سالانه گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران برای سال مالی منتهی به ۲۹اسفند ماه ۱۳۹۷ در روز دوشنبه ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۸ برگزار شد. دستور جلسه مجمع عمومی سالانه «سمگا» برای دوره مالی ذکر شده به شرح زیر بوده است:  استماع گزارش هیات‌مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، انتخاب اعضای هیات‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات‌مدیره و تعیین پاداش هیات‌مدیره. براساس گزارش منتشر شده در خصوص این جلسه، خلاصه تصمیمات مجمع عمومی گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران عبارت است از:  سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ ۶۶ ریال و سود خالص به ازای هر سهم ۶۵۹ ریال تصویب شد. سود خالص یک هزار و ۹۷۶ میلیارد و ۳۸۸ میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره با لحاظ کردن مصوبات مجمع، یک هزار و ۶۶۰ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال اعلام شد. همچنین فاطر به ‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و آزمون پرداز ایران مشهود به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شد.

   «چکارن» در هر سهم خود از زیان به سود رسید: شرکت کارتن ایران در دوره سه ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۳۵۷ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ رشد چشمگیری را نشان می‌دهد. شرکت کارتن ایران با سرمایه ۱۸۲ میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال، صورت‌های مالی میان دوره‌ای سه ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد. شرکت کارتن ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۶۵میلیارد و ۹۱میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۵۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ افزایش چشمگیری داشته است. شرکت کارتن ایران افزایش ۲۶۵ درصدی فروش و نیز افزایش ۶۸میلیارد ریال سایر درآمدهای غیر عملیاتی - اقلام متفرقه را از جمله دلایل اصلی افزایش سود در این دوره عنوان کرده است. با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۱۱۹ میلیارد و ۴۵۶ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد. «چکارن» در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۳۹ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۲۱۷ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

 

ارسال نظر