روی خط بازار

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۶۵۳۰

روی خط بازار  «حتاید» ۱۶۰۶ ریال سود شناسایی کرد: شرکت تایدواتر خاورمیانه در صورت‌های مالی ۱۲ماهه اعلام کرد که سود هر سهم این شرکت یک هزار و ۶۰۶ریال است.

به گزارش سنا، شرکت تایدواتر خاورمیانه در اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۲۹ اسفند۱۳۹۷ سود هر سهم یک هزار و ۶۰۶ ریال شناسایی کرد. این سود در سال مالی۱۳۹۶ مبلغ ۶۴۹ریال بوده که در سال۱۳۹۷ با رشد ۱۴۷ درصدی همراه شده است.این شرکت سود عملیاتی خود را با رشد ۱۹۳ درصدی مبلغ

یک هزار و ۳۲۰میلیارد ریال، سود خالص را با رشد ۱۴۷ درصدی مبلغ یک هزار و ۶۰۶ میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را با رشد ۱۳۵درصدی مبلغ یک هزار و ۷۵۳ میلیارد ریال منتشر کرد. «حتاید» درآمدها و بهای تمام شده قراردادها را با سود یک هزار و ۱۵۴میلیارد و ۷۷۷ میلیون ریالی در این دوره منتشر کرد و درآمد محقق شده در این دوره  را سه هزار و ۷۵۶میلیارد و ۵۴ میلیون ریال اعلام کرد.این شرکت پیش بینی کرده که در سال مالی آینده درآمدی در حدود دو هزار و ۳۰۵ میلیارد و ۴۴۰میلیون ریال خواهد داشت.

 «غشاذر» مجوز افزایش نرخ گرفت: شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی اعلام کرد که مجوز تغییر بیش از ۱۰درصدی در نرخ فروش محصولات را دریافت کرده است.

به گزارش سنا، شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی مجوز افزایش بیش از ۱۰ درصدی نرخ فروش محصولات را از کارگروه تنظیم بازار سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان وزارت صنعت و معدن و تجارت دریافت کرده است.

این شرکت اعلام کرده است که نرخ قبلی شیر خام ۲۰ هزار ریال بوده و نرخ جدید آن ۲۳ هزار و ۹۰۰ ریال تعیین شده است. «غشاذر» مبلغ فروش محصول یا ارایه خدمت در سال مالی قبل مبلغ یک هزار و ۴۰۴میلیارد و ۵۵۱ میلیون ریال و نسبت فروش محصول یا ارایه خدمت به کل درآمد شرکت در سال مالی قبل۷۰ درصد اعلام شده است. یادآور می‌شود؛ با توجه به مصوبه مورخ ۲۲خرداد۱۳۹۸، کارگروه تنظیم بازار گزارش سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با اصلاح قیمت شیر خام با مشخصات ۳.۲ درصد چربی و بار میکروبی زیر ۱۰۰هزار و تحویل درب دامداری به قیمت ۲۳هزار و ۹۰۰ریال موافقت شد.لازم به ذکر است؛ به ازای هر ۰.۱ درصد افزایش یا کاهش درصد چربی مبلغ ۳۶۰ریال متناسب با افزایش یا کاهش درصد چربی به قیمت خرید اضافه یا کسر خواهد شد.

 

ارسال نظر