روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۶۳۵۹

  شفاف‌سازی صورت‌های مالی بانک صادرات: بانک صادرات با انتشار یک اطلاعیه در سامانه کدال، آخرین وضعیت صورت‌های مالی صاحبان سهام خود را شفاف کرد، بانک صادرات با انتشار یک اطلاعیه شفاف‌سازی مالی اعلام کرد در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۷ (حسابرسی نشده) به ازای هر سهم (۴۴) ریال زیان محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۹درصد کاهش زیان داشته که عمدتا به خاطر افزایش ۴۸ درصد جمع درآمدها است.بر اساس این گزارش شفاف‌سازی، این شرکت براساس عملکرد ۱۲ ماهه برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۷ مبلغ (۷.۶۶۵) میلیارد ریال زیان خالص محقق کرده است.

  اعلام دلایل نوسان قیمت سهام بیمه البرز: دلایل نوسان قیمت سهام بیمه البرز با انتشار یک اطلاعیه رسمی در سامانه کدال مشخص شد. در اطلاعیه شفاف‌سازی مالی صورت گرفته توسط بیمه البرز در کدال آمده است که به استناد ماده ۱۷ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران از تاریخ گزارشگری قبلی «صورت‌های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۳، ۶، ۹، ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۷» تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده و نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر ناشی از شرایط کلی بازار و عرضه و تقاضای سهم در بازار است.

در ادامه آمده است، بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان افشا می‌شود.

 مجوز افزایش سرمایه پارس سوییچ شد: سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز افزایش سرمایه شرکت‌های پارس سوییچ را صادر کرد. مجوز افزایش سرمایه شرکت پارس سوییچ در سازمان بورس و اوراق بهادار مورد بررسی قرار گرفت. این شرکت با سرمایه ۶۰۰ میلیارد ریالی قصد دارد سرمایه خود را مبلغ ۴۰۰ میلیارد افزایش داده و به رقم یک هزار میلیارد ریال برساند. این شرکت قرار است این افزایش سرمایه را از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی تامین کند و هدف از آن تامین منابع مالی جهت اجرای پروژه تولید پست‌های برق از نوع سیستم‌های گازی و سرمایه‌گذاری در شرکت صنایع زنگان پارت قطعه است.

 

ارسال نظر