روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۴۸۰۵

  سود هر سهم «قلرست» تغییر چندانی نداشت: شرکت قند لرستان در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۳۹۱ ریال سود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ تغییر چندانی را نشان نمی‌دهد.

به گزارش سنا، شرکت قند لرستان با سرمایه ۴۰۰میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای ۹ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ تیر ۱۳۹۸ را به‌صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت قند لرستان در دوره یاد شده، مبلغ ۱۵۶میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۹۱ ریال سود به ازای هر سهم خود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ تنها یک درصد کاهش سود داشته است. با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۲۲۷ میلیارد و ۲۱۷ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

«قلرست» در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به تیر ۱۳۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۹۴میلیارد و ۹۸۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۳۹۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد.

    زیان هر سهم «خوساز» کاهشی بود: شرکت محورسازان ایران خودرو در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۳ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ کاهش ۷۹ درصدی زیان را نشان می‌دهد.

شرکت محورسازان ایران خودرو با سرمایه یک هزار و ۱۱۹ میلیارد و ۸۷۶ میلیون ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت محورسازان ایران خودرو در دوره یاد شده، مبلغ ۲ میلیارد و ۹۲۷ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ ۳ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ کاهش زیان داشته است.

شرکت محورسازان ایران خودرو، در این دوره افزایش ۳۴۸ درصدی سرمایه را به ثبت رسانده است و با توجه به این افزایش سرمایه نسبت به دوره مشابه در سال قبل، در زیان هر سهم کاهش ۷۹ درصدی را نشان می‌دهد. «خوساز» افزایش ۲۱۴ درصدی سایر درآمدهای غیرعملیاتی- درآمد سرمایه‌گذاری‌ها و نیز افزایش ۴۷۹ درصدی سایر درآمدهای غیرعملیاتی را از جمله دلایل عمده کاهش زیان خود اعلام کرده است.

با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۱۸۳ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

«خوساز» در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۳میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۱۴ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود. لازم به ذکر است، در گزارش صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹اسفند ۱۳۹۷ شرکت محورسازان ایران خودرو به صورت حسابرسی شده تفاوتی نسبت به گزارش حسابرسی نشده این دوره مشاهده نمی‌شود.

  «وبشهر» سود هر سهم خود را افزایش داد: شرکت توسعه صنایع بهشهر در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۲۵۰ ریال سود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ رشد ۶۶ درصدی را نشان می‌دهد. شرکت توسعه صنایع بهشهر با سرمایه ۸ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت توسعه صنایع بهشهر دوره یاد شده، مبلغ ۲هزار و ۶۳ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲۵۰ ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ معادل ۶۶ درصد افزایش داشته است.

شرکت توسعه صنایع بهشهر، افزایش ۶۶ درصدی جمع درآمدهای عملیاتی را از جمله دلایل عمده کاهش زیان خود اعلام کرده است.

 

ارسال نظر