روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۴۴۶۷

  پیشنهاد افزایش سرمایه ۴۰ درصدی «فرابورس»: هیات‌مدیره شرکت فرابورس ایران پیشنهاد افزایش سرمایه ۴۰۰ میلیارد ریالی، معادل ۴۰ درصد را به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت پیشنهاد داد.شرکت فرابورس ایران اعلام کرده است در نظر دارد سرمایه خود را از یک هزار میلیارد ریال به یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال افزایش دهد.

بر اساس این گزارش، افزایش سرمایه «فرابورس» از محل سود انباشته، سایر اندوخته‌ها به منظور رعایت مصوبه هیات‌مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص تعیین حداقل سرمایه مطلوب بورس‌‌ها که در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ به تصویب هیات‌مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، خواهد بود. بدیهی است انجام افزایش سرمایه یاد شده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده است و در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.

  رشد 164هزار میلیارد ریال پرتفوی بورسی «وامید»: شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس توانست پرتفوی خود را ۱۶۴هزار و ۷۰۴میلیارد و ۱۱۴میلیون ریال افزایش دهد.

به گزارش سنا، شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید در اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۷ سود هر سهم را ۴۹۵ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال۱۳۹۶ توانسته سود هر سهم را ۴۴درصد افزایش دهد.

سود عملیاتی این شرکت به ۲۵هزار و ۳۲۱میلیارد ریال، سود خالص به ۱۴هزار و ۸۵۷میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره به ۱۰هزار و ۷۱۵میلیارد ریال رسید. «وامید» در گزارش خود به پرتفوی سال مالی۱۳۹۷ اشاره دارد که در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس توانسته پرتفوی خود را ۱۶۴هزار و ۷۰۴میلیارد و ۱۱۴میلیون ریال افزایش دهد. بهای تمام شده در پرتفوی بورس این شرکت با افزایش ۴هزار و ۵۷۷میلیارد ریالی به ۵۱هزار و ۸۳میلیارد ریال و ارزش بازار آن با رشد ۱۲۴هزار و ۶۱۴میلیارد ریالی به ۲۱۵هزار و ۷۸۷میلیارد ریال رسیده است. در این مدت ارزش سهام خریداری شده در بورس به مبلغ ۱۵هزار و ۱۳۶میلیارد ریال رسید و سهام واگذار شده این شرکت به ارزش ۱۸هزار و ۳۳۹میلیارد ریال رسیده که سود این واگذاری‌ها به ۴ هزار و ۳۷۷میلیارد و ۹۶میلیون ریال رسیده است.

 

 

ارسال نظر