روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۳۷۹۵

   ارزش صندوق‌های قابل معامله ۲ برابر شد: ارزش صندوق‌های قابل معامله (ETF) در بازار سرمایه با افزایش ۲ برابری به بیش از ۲۵۴هزار میلیارد ریال رسید. بر اساس جدیدترین آمارها، ارزش صندوق‌های قابل معامله در بازار سرمایه در پایان فروردین ماه امسال با افزایش 2 برابری به رقم 254هزار و 406میلیارد ریال رسید. بر پایه این گزارش، هم‌اکنون 38 صندوق قابل معامله در بازار سرمایه ایران فعال هستند که صندوق سرمایه‌گذاری آرمان پرند مپنا با 77هزار و93میلیارد ریال بزرگ‌ترین صندوق ETF است.

صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با 24 هزار و107 میلیارد ریال، امین یکم فردا با 20 هزار و380 میلیارد ریال، ارمان آتی کوثر با 18 هزار و862 میلیارد ریال، کمند با 10هزار و102میلیارد ریال و پارند پایدار سپهر با 10هزار و 95میلیارد ریال نیز به ترتیب در رتبه‌های دوم تا ششم بزرگ‌ترین صندوق‌های ETF بازار سرمایه قرار دارند. همچنین صندوق‌های سرمایه‌گذاری پاداش سهامداری توسعه یکم، کیان، سرمایه‌گذاری پشتوانه طلای لوتوس و توسعه اندوخته آینده در مکان‌های هفتم تا دهم جدول بزرگ‌ترین صندوق‌های ETF ایستاده‌اند.

   سود هر سهم «غپاذر» تغییری نداشت: شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۳۵۳ ریال سود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ تنها یک درصد کاهش سود را نشان می‌دهد. به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی با سرمایه ۲۰۰میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد. شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در دوره یاد شده، مبلغ ۷۰ میلیارد و ۶۷۱میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۵۳ ریال سود به ازای هر سهم خود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ تنها ۶ ریال کاهش سود داشته است. با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۷۱ میلیارد و ۶۹ میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد. «غپاذر» در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۷۱ میلیارد و ۱۴۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۳۵۶ ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

   پذیرش سیمان شرکت سیمان تهران در بورس کالای ایران: مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که محصول سیمان شرکت سیمان تهران در بازار اصلی این بورس مورد پذیرش قرار گرفت.

 

ارسال نظر