روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۰:۳۹:۳۳
کد خبر: ۱۴۳۲۸۲

   ارزش بازار «وخارزم» به ۲ هزار میلیارد رسید: ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۸، با افزایش ۲ هزار و ۵۴۲ میلیارد و ۹۰۹ میلون ریال به ۲۰ هزار و ۱۰۸ میلیارد و ۸۷۷ میلیون ریال رسید. به گزارش سنا، شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی با سرمایه ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۸ هزار و ۳۴۴ میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۸ هزار و ۵۶۵ میلیارد و ۹۶۸ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت. بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۱۲۵ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال به ۸ هزار و ۴۶۹ میلیارد و ۸۸۸ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی نیز با افزایش ۲ هزار و ۵۴۲ میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریال معادل ۲۰ هزار و ۱۰۸ میلیارد و ۸۷۷ میلیون ریال محاسبه شد. «وخارزم» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۸۶ میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال به مبلغ ۴۶۳ میلیارد و ۸۱۳ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۷۷ میلیارد و ۳۴۹ میلیون ریال سود کسب کرد .

   مروری بر پرتفوی فروردین ماه «میدکو»: بازار شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۸، خریدار و فروشنده هیچ سهام بورسی نبود و ارزش بازار “میدکو “ به ۱۱۰ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال رسید. به گزارش سنا شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه با سرمایه ۲۹ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۸۹ میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۸۴ میلیارد و ۱۳۹ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت. بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این تغییری نکرد. ارزش بازار شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه با افزایش ۲۶ میلیارد و ۶۵۱ میلیون ریال معادل ۱۱۰ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال محاسبه شد.

شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه خریدار یا فروشنده سهام هیچ شرکت بورسی نبود .

   «تاخت» زیان خود را کاهش نداد: شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۴۴ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ تفاوت چندانی را نشان می‌دهد. به گزارش سنا، شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان با سرمایه ۶ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد. شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان در دوره یاد شده، مبلغ ۲۶۴ میلیارد و ۵۳ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ ۴۴ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۲ درصد افزایش زیان داشته است. با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ یک هزار و ۱۴۰ میلیارد و ۱۷۷ میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.  

   نگاهی بر آمار تولید و فروش فروردین ماه «خپارس»: شرکت پارس خودرو در دوره یک ماهه منتهی به پایان فروردین ماه ۱۳۹۸، معادل ۲۸۷ میلیارد و ۱۳۳ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رساند و «خانواده X۱۰۰» در صدر فروش این دوره قرار گرفت.به گزارش سنا، شرکت پارس خودرو با سرمایه ۲۲ هزار و ۷۲۰ میلیارد و ۲۷۹ میلیون ریال گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان فروردین ماه را منتشر کرد. شرکت پارس خودرو در دوره یک ماهه منتهی به پایان فروردین ماه سال جاری، معادل ۲۸۷ میلیارد و ۱۳۳ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است. بررسی آمار تولید و فروش این شرکت نشان می‌دهد در این دوره «خانواده X۱۰۰» با تولید ۴ هزار و ۷۹۰ دستگاه در صدر بیشترین تولید در بین محصولات شرکت پارس خودرو قرار داشته است. در این دوره یک ماهه، همین محصول نیز با فروش ۲ هزار و ۵۹۹ دستگاه در صدر فروش‌های فروردین ماه «خپارس» قرار گرفت.

   «سفارس» خریدار و فروشنده بود: شرکت سیمان فارس و خوزستان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۸، خریدار و فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود معادل ۶ میلیارد و ۸۳۸ میلیون ریال سود کسب کرد. به گزارش سنا، شرکت سیمان فارس و خوزستان با سرمایه ۵ هزار و ۶۲۵ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سیمان فارس و خوزستان با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴ هزار و ۴۳۸ میلیارد و ۶۶۷ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۱ هزار و ۹۴۴ میلیارد و ۷۷۵ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۱۱۷ میلیارد و ۸۲۷ میلیون ریال به ۴ هزار و ۵۵۶ میلیارد و ۴۹۴ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سیمان فارس و خوزستان نیز با افزایش ۴ هزار و ۸۵۳ میلیارد و ۵۹۶ میلیون ریال معادل ۱۶ هزار و ۷۹۸ میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال محاسبه شد.

 

 

ارسال نظر