روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۲۹۳۹

  سهامداران «میدکو» و «فرآور» به مجمع دعوت شدند

شرکت‌های مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه و فرآوری مواد معدنی ایران سهامداران خود را به مجمع عمومی عادی سالانه برای سال (دوره) مالی منتهی به 29 اسفند 1397 دعوت کردند. به گزارش سنا، سهامداران شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه جهت تصمیم‌گیری در خصوص استماع گزارش هیات‌مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به 29 اسفند 1397، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، انتخاب اعضای هیات‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات‌مدیره و تعیین پاداش هیات‌مدیره به مجمع دعوت شدند. سهامداران «میدکو» می‌توانند جهت شرکت در مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 9 روز یکشنبه، 15 اردیبهشت ماه سال جاری در محل بزرگراه تهران- کرج، ورودی غربی ورزشگاه آزادی، جنب در اصلی، سالن هتل المپیک برگزار می‌شود، گرد هم آیند. سهامداران شرکت فرآوری مواد معدنی نیز جهت موارد فوق الذکر به مجمع عمومی فوق‌العاده دعوت شدند. سهامداران «فرآور» می‌توانند جهت شرکت در این مجمع که در ساعت 15 روز شنبه، 28 اردیبهشت ماه سال جاری در محل تهران، خیابان ولیعصر، نبش خیابان جام جم، سازمان مدیریت صنعتی ایران برگزار می‌شود، گرد هم آیند.

  «غالبر» زیان هر سهم خود را کاهش داد

شرکت لبنیات کالبر در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۲۴ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ کاهش ۵۵ درصدی زیان را نشان می‌دهد. به گزارش سنا، شرکت لبنیات کالبر با سرمایه ۳۵۰ میلیارد ریالی7، صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد. شرکت لبنیات کالبر در دوره یاد شده، مبلغ ۸ میلیارد و ۵۵۲ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ ۲۴ ریال زیان به ازای هر سهم خود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ معادل ۵۵ درصد کاهش زیان داشته است. با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۱۲۶ میلیارد و ۱۵ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد. «غالبر» در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۱۳ میلیارد و ۲۰۶ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۵۳ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

  ارزش بازار «دسبحا» افزایشی بود

ارزش بازار گروه دارویی سبحان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۸، با افزایش ۲ هزار و ۷۲۴ میلیارد و ۳۲۴ میلون ریال به ۱۳ هزار و ۶۳۶میلیارد و ۶۹۴ میلیون ریال رسید. به گزارش سنا، گروه دارویی سبحان با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد. گروه دارویی سبحان با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳ هزار و ۴۴۲ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۰ هزار و ۹۱۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت. بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۹ میلیون ریال به ۳ هزار و ۴۴۲ میلیارد و ۸۹۹ میلیون ریال رسید. ارزش بازار گروه دارویی سبحان نیز با افزایش ۲ هزار و ۷۲۴ میلیارد و ۳۲۴ میلیون ریال  معادل ۱۳ هزار و ۶۳۶ میلیارد و ۶۹۴ میلیون ریال محاسبه شد. گروه دارویی سبحان طی دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۹ میلیون ریال خریداری کرد. «دسبحا» در این دوره فروشنده سهام هیچ شرکت بورسی نبود.

 

ارسال نظر