روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۰۰:۰۷:۳۱
کد خبر: ۱۴۲۵۹۱

  ارزش بازار «تاصیکو» افزایشی بود: ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۷، با افزایش یک هزار و ۲۲۰ میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال به ۵۸ هزار و ۶۳ میلیارد و ۹۶۷ میلیون ریال رسید.

به گزارش سنا، شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین با سرمایه ۲۰ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۹۷ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ۹۷ اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۵ هزار و ۸۸۲ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۵۶ هزار و ۸۴۳ میلیارد و ۴۵۳ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۶ هزار و ۹۵۹ میلیارد و ۴۱۹ میلیون ریال به ۲۲ هزار و ۸۴۱ میلیارد و ۸۵۶ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین نیز با افزایش یک هزار و ۲۲۰ میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال معادل ۵۸ هزار و ۶۳ میلیارد و ۹۶۷ میلیون ریال محاسبه شد. «تاصیکو» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵۴۱ میلیارد و ۶۷۹ میلیون ریال به مبلغ یک هزار و ۳۰۱ میلیارد و ۶۶۶ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۷۵۹ میلیارد و ۹۸۷ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین طی دوره یک ماهه منتهی به اسفند ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷ هزار و ۵۰۱ میلیارد و ۹۸ میلیون ریال خریداری کرد.

 

ارسال نظر