روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۰۳۴۲

   «وسپه» به هر سهم ۳۰۵ ریال اختصاص داد: شرکت سرمایه‌گذاری سپه در دوره ۱۲ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود مبلغ ۳۰۵ ریال سود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۳۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین، شرکت با سرمایه ۶ هزار و ۶۹۱ میلیارد ریال، صورت‌های مالی یک ساله سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۹۷ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد. شرکت سرمایه‌گذاری سپه در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷، مبلغ ۲ هزار و ۴۰ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۰۵ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است. علاوه بر این، با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۲ هزار و ۵۱۷ میلیارد و ۲۸۷ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد. «وسپه» در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به آذر ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ یک هزار و ۳۶۷ میلیارد و ۱۴۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۲۵۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

   «بکام» زیان خود را کاهش نداد: شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی (کابل‌های مخابراتی شهید قندی) در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود مبلغ ۴۳۲ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۲۶۰ درصد افزایش زیان را نشان می‌دهد. همچنین، شرکت با سرمایه ۶۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد. علاوه بر این، شرکت در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷، مبلغ ۲۵۹ میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ ۴۳۲ ریال زیان به ازای هر سهم شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۲۶۰ درصد کاهش زیان داشته است. با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۳۶۱ میلیارد و ۶۲۶ میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد. افزون بر این، «بکام» در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۷۲ میلیارد و ۱۲۱ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۱۲۰ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

   سود هر سهم «وجم» کاهشی بود: شرکت سرمایه‌گذاری اعتماد جم در دوره ۱۲ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود مبلغ ۹۵ ریال سود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۲۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین، شرکت با سرمایه ۱۲۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی یک ساله سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۹۷ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد. شرکت سرمایه‌گذاری اعتماد جم در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷، مبلغ ۱۱ میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۹۵ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۲۳ درصد کاهش داشته است. علاوه بر این، با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۴۵ میلیارد و ۹۹۲ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد. «وجم» در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به آذر ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۱۴ میلیارد و ۹۲۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۱۲۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

   «خفنر» در هم سهم به سود رسید: شرکت فنرسازی خاور در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود مبلغ ۵۸ ریال سود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد. علاوه بر این، شرکت فنرسازی خاور با سرمایه ۲۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد. این در حالی است که، شرکت در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷، مبلغ ۱۱ میلیارد و ۶۹۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۵۸ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است. با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۱۷ میلیارد و ۷۰۶ میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.  «خفنر»  در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۳۶ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۳۶۲ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

   «درازک» به هر سهم یک هزار و ۳۷۵ ریال اختصاص داد: شرکت لابراتوارهای رازک در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود مبلغ یک هزار و ۳۷۵ ریال سود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۳۶ درصد افزایش داشته است. همچنین، شرکت با سرمایه ۵۹۳ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد. شرکت لابراتوارهای رازک در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷، مبلغ ۸۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار ئ ۳۷۵ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۳۶ درصد افزایش داشته است. علاوه بر این، با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۸۷۷ میلیارد و ۸۷۱ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد. بر این اساس، «درازک» در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، سود خالص را مبلغ ۴۱۳ میلیارد و ۴۲۷ میلیون ریال اعلام کرده و بدین‌ترتیب مبلغ یک هزار و ۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

 

ارسال نظر