روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۷۲۷

  سود 278 ریالی هر سهم «گوهران»: شرکت سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید در صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۷ سود هرسم را ۲۸۷ریال اعلام کرد. بر این اساس، شرکت شرکت با سرمایه ۲ هزار میلیارد ریال سود خالص را ۵۷۴ میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال و سود هرسم را ۲۸۷ریال اعلام کرد. «گوهران» سود انباشته این دوره را در مقایسه با دوره مشابه سال۹۶ با رشد ۳۹ درصدی به مبلغ ۸۸۷ میلیارد و ۷۸۴ میلیون ریال رساند. افزون بر این‌ در صورت وضعیت پرتفوی این شرکت، سهام واگذار شده در مدت ذکر شده ۲ هزار و ۸۵۵ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال بوده که سودی بالغ بر ۱۲۳ میلیارد و ۸ میلیون ریال در پایان سال مالی داشته است. همچنین در پرتفوی شرکت‌های بورسی «گوهران» بهای تمام شده با رشد ۲۰۶ میلیارد و ۸۲ میلیون ریال به بهای ۳ هزار و ۳۹۸ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال رسید. ارزش بازار آن نیز با افزایش یک هزار و ۲۷۴ میلیارد ریال به ۴هزار و ۶۱۸ میلیارد ریال رسیده است.

  افزایش سود «لبوتان»: گروه صنعتی بوتان صورت‌های مالی میان‌دوره‌‌ای ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد. بر این اساس، گروه صنعتی بوتان با سرمایه ۷۰۱ میلیارد و ۴۵۲ میلیون ریال، در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷، مبلغ ۳۵۴ میلیارد و ۵۵۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۵۰۵ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل ۵ هزار و ۵۱۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین، این گروه دلیل این افزایش را افزایش ۷۹ درصدی فروش عنوان کرده است. با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۹۰۱میلیارد و ۶۱ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

  زیان۲۴۱ ریالی هر سهم «وپست»: پست بانک ایران در اطلاعات و صورت‌های مالی ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۷ زیان هر سهم را ۲۴۱ریال اعلام کرد. همچنین، اطلاعات و صورت‌های مالی ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۷ پست بانک ایران منتشر شد. در این گزارش «وپست» با سرمایه ۳ هزار و ۲۳۳ میلیارد و ۴۵۱ میلیون ریالی زیان هرسهم را ۲۴۱ ریال اعلام کرد. این رقم در مقایسه با گزارش ۳ ماهه گذشته (دوره مالی ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۷) حکایت از ۲ برابر شدن زیان شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد. در بخش دیگر این گزارش زیان خالص «وپست» قرار دارد که آن نیز با رشد ۱۱۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به رقم ۷۷۸ میلیارد و ۸۲۸ میلیون ریال و سود خالص آن با رشد ۸۴ درصدی به ۳ هزار و ۳۷۶ میلیارد و ۹۷۱ میلیون ریال رسیده است. از سوی دیگر سهامداران «وپست» مدت‌هاست در انتظار عملیاتی شدن افزایش سرمایه هستند.

 

ارسال نظر