روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۰:۰۴:۲۵
کد خبر: ۱۳۸۳۹۹

   افرایش سرمایه «ومعلم»: شرکت بیمه معلم افزایش سرمایه ۷۹درصدی خود را به ثبت رساند. همچنین، شرکت براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده ۲۴ دی ۱۳۹۱ سرمایه خود را از مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال به‌مبلغ ۷۱۶ میلیارد و ۹۸۴ میلیون ریال افزایش داد. این افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها است که در ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است. این در حالی است که، شرکت قصد داشت ۱۵۰ درصد افزایش سرمایه بدهد که فعلا ۷۹ درصد آن عملیاتی و ۷۱ درصد دیگر آن باقی مانده است. «ومعلم» قصد داشت ۲۸۳ میلیارد و ۱۶ میلیون ریال دیگر از محل مطالبات و آورده نقدی به سرمایه خود اضافه کند که تاکنون محقق نشده است.

   سود 461 ریالی «اعتلا»: شرکت سرمایه‌گذاری اعتلای البرز در فعالیت ۹ماهه منتهی به ۳۰ آذر۱۳۹۷ توانست برای هرسهم ۴۶۱ ریال سود محقق کند. بر این اساس، شرکت صورت‌های مالی ۹ ماه منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۷ را منتشر کرد. این شرکت با سرمایه ۶۰۰ میلیارد ریالی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته توانست با رشد ۲۰۷ درصدی سود هرسهم را به ۴۶۱ ریال برساند. همچنین، «اعتلا» سود خالص دوره مورد گزارش را ۲۷۶ میلیارد و ۶۴۹ میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره را ۴۹۹ میلیارد و ۹۳۲ میلیون ریال منتشر کرد. این شرکت در سهام واگذار شده خود طی مدت مذکور سود ۱۵۷ میلیارد و ۶۱۴ میلیون ریالی را کسب کرده و کل واگذاری‌های آن به یک هزار و ۳۵۹ میلیارد و ۲۳۷ میلیون ریال رسید.

   رشد سود هر سهم «دفارا»: شرکت داروسازی فارابی صورت‌های مالی میان‌دوره‌‌ای ۹ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد. بر این اساس، شرکت با سرمایه ۴۰۰ میلیارد ریال، در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷، مبلغ ۳۳۵ میلیارد و ۹۰۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۸۴۰ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته رشد چشمگیری را نشان می‌دهد. همچنین، با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۲۵۹ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد. بر اساس این گزارش، “دفارا “ در دوره شش ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی نشده، مبلغ ۲۳۷ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۵۹۵ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

 

 

ارسال نظر