روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۸۱۳

  «حفارس» زیان هر سهم خود را کاهش نداد: شرکت حمل و نقل بین‌المللی خلیج فارس صورت‌های مالی میان‌دوره‌‌ای ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد. همچنین، شرکت با سرمایه ۳۴۹ میلیارد ریال، در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۷، مبلغ ۱۹۹ میلیارد و ۸۳۵ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ ۵۷۳ ریال زیان به ازای هر سهم شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل ۸۴ درصد افزایش زیان را نشان می‌دهد. این در حالی است که، با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ یک هزار و ۲۲۸ میلیارد و ۳۲۳ میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد. «حفارس» در دوره شش ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۱۰۸ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۳۱۲ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

  رشد فروش «شمواد» در یک‌سال مالی: شرکت تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی در صورت‌های مالی یکساله، فروش محصولات را با رشد ۱۹۸درصدی به ارزش ۶۵۱ میلیارد و ۱۴۶ میلیون ریال اعلام کرد. بر این اساس، صورت‌های مالی ۱۲ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور۱۳۹۷ شرکت تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی منتشر شد. در این گزارش «شمواد» نتوانسته زیان خود را پوشش بدهد و همچون سال مالی گذشته زیان انباشته دارد و مبلغ آن به ۴۱۳میلیارد و ۵۷۱ میلیون ریال رسیده است. همچنین، این شرکت با سرمایه ۱۴۳میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریال، زیان هر سهم را یک هزار و ۱۴۳ ریال منتشر کرد. از سویی دیگر این گزارش حکایت از رشد تولید و فروش محصولات این شرکت را دارد. تولیدات آن با رشد ۱۵۰درصدی نسبت به سال مالی گذشته به ۱۶ میلیون و ۷۸۷ هزار و ۳۷ کیلوگرم رسید که ۱۶ میلیون و ۷۱۹ هزار و ۱۷۳ کیلوگرم آن را به ارزش ۶۵۱ میلیارد و ۱۴۶ میلیون ریال به فروش رسانده است.

  انتشار عملکرد مالی «ومعلم»: بیمه معلم صورت‌های مالی ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۱ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد. در همین حال، بیمه معلم با سرمایه ثبت شده ۷۱۶ میلیارد و ۹۸۴ میلیون ریال، در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۱، مبلغ ۳۸ میلیارد و ۱۶۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۵۳ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته رشد چشمگیری را نشان می‌دهد. با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۳۰۸ میلیارد و ۷۴۶ میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

 

ارسال نظر