روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۲۰:۵۷
کد خبر: ۱۳۶۴۲۶

 «وملل» زیان هر سهم خود را کاهش داد: شرکت اعتباری ملل در دوره شش ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 97، مبلغ 403 ریال زیان به ازای هر سهم شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل 59 درصد کاهش زیان را نشان می‌دهد. بر این اساس، شرکت با سرمایه 6 هزار و 60 میلیارد ریال، در نیمه نخست سال جاری، مبلغ 2 هزار و 443 میلیارد و 736 میلیون ریال زیان خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 403 ریال زیان به ازای هر سهم شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل 59 درصد کاهش زیان را نشان می‌دهد. همچنین، «وملل» این تغییر را به سبب افزایش 79 درصدی جمع درآمدهای مشاع و همچنین کاهش 34 درصدی سود علی الحساب سپرده‌های سرمایه‌گذاری اعلام کرده است. با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ یک هزار و 927 میلیارد و 170 میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

  سود هر سهم «ولساپا» افزایشی بود: شرکت لیزینگ رایان سایپا صورت‌های مالی میان‌دوره‌‌ای ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد. بر این اساس، شرکت با سرمایه ۹ هزار و ۴۰ میلیارد ریال، در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۷، مبلغ یک هزار و ۳۹۹ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۵۵ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل ۹۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین، شرکت اعلام کرده است این گزارش نسبت به گزارش حسابرسی نشده، یک درصد رشد را به دلیل افزایش درآمد حاصل از عملیات لیزینگ نشان می‌دهد. افزون بر این، با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ دو هزار و ۸۶۱ میلیارد و ۶۵۴ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد. «ولساپا» در دوره شش ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، سود خالص را مبلغ ۷۳۴ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال اعلام کرده و بدین‌ترتیب مبلغ ۸۱ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص کرده بود.

  تعدیل مثبت ۱۷ درصدی «سشمال»: شرکت سیمان شمال با انتشار اطلاعیه در خصوص افزایش ۱۷ درصدی در پیش بینی سود سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۷ توضیحاتی ارایه داد. بر این اساس، شرکت اعلام کرده است با توجه به بررسی‌های انجام شده، این شرکت پیش بینی سود سهام سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۷ را از مبلغ ۱۵۸ ریال به مبلغ ۱۸۵ ریال تعدیل می‌کند و براین اساس، تعدیل مثبت ۱۸ درصدی خواهد داشت. یادآور می‌شود «سشمال»، با کنار گذاشتن ۱۵۱ ریال سود به ازای هر سهم در دوره ۹ ماهه خود، معادل ۸۲ درصد از پیش بینی‌هایش را محقق کرده است.

 

 

ارسال نظر