روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۰:۲۱:۵۴
کد خبر: ۱۳۶۳۳۸

  صورت‌های مالی ۶ ماهه «خپارس»: شرکت پارس خودرو صورت‌های مالی میان‌دوره‌‌ای ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد. بر این اساس، شرکت با سرمایه ۲۲ هزار و ۷۲۰ میلیارد و ۲۷۹ میلیون ریال، در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۷، مبلغ دو هزار و ۳۷۵ میلیارد و ۸۶۸ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ ۱۰۵ ریال زیان به ازای هر سهم شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه گذشته کاهش چشمگیری را نشان می‌دهد. «خپارس» در دوره شش ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، سود خالص را مبلغ ۳۶۷ میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال اعلام کرده و بدین ترتیب مبلغ ۱۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

  سود هر سهم «بترانس» افزایشی بود: شرکت ایران ترانسفو صورت‌های مالی میان‌دوره‌‌ای 6 ماهه نخست سال مالی منتهی به 29 اسفند 97 را حسابرسی شده منتشر کرد. همچنین، شرکت با سرمایه 3 هزار و 750 میلیارد ریال، در نیمه نخست سال جاری، مبلغ یک هزار و 53 میلیارد و 414 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 281 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به گزارش 6 ماهه حسابرسی نشده خود 3 درصد رشد داشته است. افزایش سود هم سهم «بترانس» به سبب افزایش سایر درآمدهای عملیاتی در گزارش حسابرسی شده است. «بترانس» در دوره شش ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند 96، به صورت حسابرسی شده، سود خالص را مبلغ 293 میلیارد و 993 میلیون ریال اعلام کرده و بدین ترتیب مبلغ 78 ریال سود به ازای هر سهم خود محقق کرده بود.

  نگاهی به عملکرد «تاپیکو»: سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، صورت‌های مالی میان‌دوره‌‌ای ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد. شرکت با سرمایه ۸۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۷، مبلغ یک هزار و ۶۹۹ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲۱ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل ۳۲۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد. علاوه بر این، شرکت دلیل این رشد را افزایش ۲۷ درصدی جمع درآمدهای غیرعملیاتی و نیز کاهش ۴۳ درصدی هزینه‌‍‌های مالی عنوان کرده است. «تاپیکو» در دوره شش ماهه نخست سال مالی منتهی به اردیبهشت ۹۷، به صورت حسابرسی شده، سود خالص را مبلغ ۳۸۱ میلیارد و ۲۳۳ میلیون ریال اعلام کرده و بدین ترتیب مبلغ ۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص کرده بود.

 

ارسال نظر