روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۳۶۰۰

  تعلیق نماد معاملاتی موسسه اعتباری ملل: بر اساس اطلاعیه شفاف‌سازی منتشر شده در سامانه کدال، با توجه به عدم رعایت ماده ۳۹ دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس (عدم رعایت الزامات ماده ۷ بند ۱ و بند ۱-۱۰ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان) فرابورس اقدام به تعلیق نماد معاملاتی شرکت اعتباری ملل کرد.

نماد شرکت اعتباری ملل به علت عدم رعایت الزامات دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار با صدور اطلاعیه‌ای در کدال تعلیق شد. به گزارش سنا، بر اساس اطلاعیه شفاف‌سازی منتشر شده در سامانه کدال، با توجه به عدم رعایت ماده ۳۹ دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس (عدم رعایت الزامات ماده ۷ بند ۱ و بند ۱-۱۰ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان) فرابورس اقدام به تعلیق نماد معاملاتی شرکت اعتباری ملل کرد. در ادامه این اطلاعیه آمده است که بازگشایی نماد معاملاتی ناشر منوط به رعایت الزامات ماده ۷ بند ۱ و بند ۱-۱۰ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان است.

  «پارس» در خصوص فروش محصولات شفاف‌سازی کرد: پتروشیمی پارس با انتشار اطلاعیه‌ای در شبکه کدال در خصوص شایعه تاثیر فروش صادرات استایرن منومر توضیحاتی ارایه داد. شرکت پتروشیمی پارس درخصوص شایعه تاثیر فروش صادرات استایرن منومر توضیحاتی ارایه داد.

به گزارش سنا، شرکت پتروشیمی پارس با انتشار اطلاعیه‌ای در شبکه کدال پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اثرگذاری فروش صادرات استایرن منومر در سود و زیان این شرکت شفاف‌سازی کرد.

«پارس» در این زمینه اعلام کرد، با توجه به نیاز بازار داخلی کشور و همچنین به تولید رسیدن واحدهای پارک پلی استایرن، شرکت پتروشیمی پارس از نیمه دوم مرداد ماه سال جاری تاکنون محصول استایرن منومر مازاد برای صادرات نداشته است. همچنین در این اطلاعیه آمده است، با توجه به محاسبه نرخ ارز سامانه نیما در محاسبه قیمت فروش استایرن منومر شرکت پتروشیمی پارس در بورس کالا و همچنین استایرن منومر تحویلی به شرکت‌های مستقر در پارک پلی استایرن، عرضه این محصول در بازارهای داخلی با فروش صادراتی آن به لحاظ حاشیه سود تفاوتی ندارد.

 

ارسال نظر